19.3.2013

happy

Täällä kirjoittelee yksi tosi onnellinen tyttö :-) Tuntuu, että kaikki on tällä hetkellä niiin mallillaan. Maanantaina mulla oli työhaastattelu ja sain itselleni kesätyö- sekä harjoittelupaikan ! Jee ! Niin iso taakka putosi harteilta siinä kohtaa, ette uskokaan. Muutenkin on nyt vaan niin hyvä fiilis kaikesta. Paitsi koulusta .. jotenkin oon jo ihan kesälomalla siitä henkisesti. Pakko jaksaa viä vähän. Tämän näköisenä olin kuitenkin tänään liikkeellä, koulussa ja kaupungilla..


Kuvat kerkesin ottamaan jopa aamulla ennen kouluun lähtöä. Koitin herätä aikasin, kerrankin, jotta saisin aamulla jotain aikaiseksi. Ja kyllähän sitä torkkua tuli taas pari kertaa painettua. Se on mun pahin vihollinen ! Anyway, aamulla oli tarkoitus tehdä koulujuttuja sekä vähän blogijuttuja. Ne blogijutut sitten jäi hommailematta, johtuen siitä torkuttamisesta. Noh, semmonen mää just oon.

5 kommenttia :

  1. Meee happyyy tooo! Ipe

    VastaaPoista
  2. Mistä sait töitä,jos saa kysyä.:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. tietenkin saa:-). Sen verran voin sanoa että erääseen teollisuusyritykseen menen toimistohommiin.

      Poista
  3. Ihana printtipaita! ja tuo laukku <3

    -Jenna
    http://mybalanceandinspiration.blogspot.fi/

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)