21.3.2013

pohdintoja ja asua

Tiedättekö, kun joistain bloggaajista saa sellaisen lämpimän ja ihmisläheisen kuvan ja toisista sitten vähän etäisemmän ja kylmemmän. En tiedä, musta tuntuu, että siihen asiaan vaikuttaa tosi moni seikka. Ollakseen ihmisläheinen  bloggaajan ei välttämättä tarvitse selittää elämänsä kaikkia yksityiskohtia perin pohjin, ennemminkin omista fiiliksistään ja tuntemuksistaan. Nämä bloggaajat ovat myös mielestäni enemmän vuorovaikutuksessa lukijoihinsa. Ymmärrättekö nyt mitä yritän tässä selittää ? :-D Esimerkiksi voisin sanoa vaikka blogit  Cava ja Yummy. Kumpikaan ei raota yksityiselämäänsä kuin hieman, mutta silti kummastakin olen saanut paljon irti ihmisenä.


 Itse tykkään lukea enemmän tämän tyyppisiä blogeja, joissa tavallaan oppii tuntemaan bloggaajaa. Haluaisin itsekin kehittää blogiani siihen suuntaan. Luulen, että olen antanut itsestäni suhteellisen kylmän kuvan blogissani. Olen mielestäni kuitenkin huono kirjoittamaan fiiliksiä paperille. Tai koneelle :-) Mutta yritys on ainakin kova kehittyä.


Viime aikoina on myös ollut hirveää kiirettä, ja olenkin tosissaan harmitellut kun blogille on jäänyt tosi huonosti aikaa. Itseni mielestä blogin tasokin on sen myötä hieman laskenut :-( Tai sitten musta vaan tuntuu ? Nyt pyrin ainakin panostamaan kuviin ja postauksiin 100% aina kun vaan ehdin postailemaan.

Semmoista. Jos teillä on heittää kehitysideoita, postaustoiveita tai mitä vaan, niitä saa aina laittaa !

8 kommenttia :

  1. Kiva asu:) ja mä ainakin tajusin mitä haet takaa. Oon samaa mieltä, sellaisia "ihmisläheisiä" on jotenkin helpompi myös lähestyä..

    VastaaPoista
  2. Mä taas oon semmoinen, että selitän helposti tosi paljon henk koht juttuja ja välillä oikeen pelottaa, mitä lukijat musta tietää tai luulee tietävänsä :) mutta oon aina ollut tosi avoin ja heittäyvä, teeskentelisin jos en ois sitä myös blogissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo, mutta et mun mielestä liikaan. Oot rohkee kun uskallat kertoo blogissas mm. itsetuntoasioista. Sun blogi on ihana ja sitä on kiva lukea ! :-)

      Poista
  3. Hmm. Mää ehkä aluks sain susta sillai "kylmän" kuvan. En siis että oisit kylmä ihmisenä, vaan sillain just blogin kautta ehkä. Enkä tarkota huonolla tavalla, vaan silleen blogin tyylinä vähänniiku.. Mut mitä enemmän oon lukenu niin sitä enemmän raottuu oikeenlaista lämpimän olosta tyttöä sieltä :) Ja musta oli ihana ku kirjotit näin! Ja oot kyllä aivan järkyttävän kaunis, täydellinen sun koko pää (:DD) Ja tuo nuttura!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo tiän mitä haet takaa. Mäkin saan joistais bloggaajista sellasen kylmän kuvan, vaikka tiiän ettei se varmaan oo se koko totuus ! :-) Kiitos ihanasta kommentista. Sun kommentit piristää aina !! :-) <3

      Poista
  4. mä kyllä tykkään sun blogista, ei susta saa ainakaan mitenkään kylmää vaikutelmaa:)
    tee vaikka joku postaus sun vanhoista tyyleistä tai jos sulla on aina ollu sama tyyli, ni miten se on kehittyny:)
    tsemiä!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos <3! Kiva että tykkäät :-) Voisinkin koittaa kaivella jotain vanhoja asuja ja tehdä tämmösen postauksen. Kiitos ideasta !

      Poista

kiitos kommentistasi :-)