23.3.2013

moikat

Moikka ja kivaa lauantaita kaikille. Mä täällä möllötän vaan kotona, sillä oon ihan poikki tästä viikosta eikä mulla kyllä muutenkaan ois mitään tekemista :-D Olin päivän töissä ja sen jälkeen oon kattonut Voice of Finlandin Ruudusta sekä tehnyt vähän koulujuttuja, sillä ens viikolla olis taas tentti. Oon tehnyt tässä kuussa ihan älyttömästi töitä, tuntuu ettei muuta oo oikeestaan tehnykkään ku töitä ja koulujuttuja. Onneksi työnteko näkyy sitten palkkapussissa kun se päivä koittaa :-) Ja saan hyvän matkakassan Hollantiin wuhuu !

Oon ollut torstaista eteenpäin ihan itsekseni kotona, Mikko on reissussa Sveitsissä ja saapuu huomenna kotiin. Mulla oli kunnianhimoset suunnitelmat, että sillä aikaa kun se on siellä, saan tehtyä ihan hirveesti kouluhommia pois alta. Arvakkaa vaan oonko ihan pysynyt suunnitelmissa ;-D Noh, oonpa sentää jotain saanut aikaseksi. Ja tää ilta ja huominen päivä vielä aikaa hahaa.
Huomenna olisi myös tiedossa siivousta, salia ja hiustenvärjäystä. Eli aika paljon kaikkea pitäisi saada aikaiseksi yhtenä päivänä. Täytyy siis olla tehokas ;-) Heippa kivat ja nähdään taas !

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi :-)