22.3.2013

Nyt on Conssit ♥

Jos seuraatte mua instagramissa (nimimerkki on sannaanniinan) ootte saattaneet huomata, että oon löytänyt itselleni Converset, vihdoin. Mun tarkotus olit tilata netistä jostain hyvästä tarjouksesta valkoiset tai beiget perus Conssit, mutta sitten kun nämä osuivan kohdalle, se oli menoa ..

Nämä löysin Stadiumista. Mulla kävi ihan kiva tuuri näiden kanssa. Ne oltiin laitettu pöytään, jossa luki, että Converset 64,90. Olin ihan että jee, nämä mä otan. Sitten kun menin kassalle, myyjä ilmoitti hinnaksi 79,90. Olin ihan, että tähh, mites toi tarjoushinta 64,90. Siinä kohtaa olin jo ihan myrtsinä ja mietin, että olisinko valmis maksamaan kangastossuista kahdeksaakymppiä. Hän lähti tarkistamaan ja tullessaan ilmoitti että ne oltiin laitettu väärään paikkaan esille, mutta saisin ne nyt kuitenkin siihen hintaan. Ihanaa asiakaspalvelua :-)!


 Nyt mulla on maailman kivoimmat Conssit ♥


8 kommenttia :

  1. Ihanat ! Ite ostin just viime viikolla mintunvihreet converset tarjouksesta :) nyt pitää vaa ootella kevätkelejä, että pääsee niitä käyttämää!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! Pidin noita 1 päivä jo ja piikkusen meinas nilkat jäätyä:-D

      Poista
  2. Noi kokovalkoset on kyl ihanat, oon miettinyt et pitäiskö iteki hankkia kevääks noi! :-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. noi on kyl niin kivat <3 toivottavasti pysyykin valkosena vaa ;-)

      Poista
  3. Todella upeat! :) Hyvä että sait tuolla hinnalla mukaan :)

    VastaaPoista
  4. oon ihastellut kans kokovalkoisia consseja, tosi ihanat!

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)