9.5.2013

hmm?


Olen siitä hankala ihminen, että en osaa päättää. Nimittäin hiusväriäni. Jo vuosia olen seilannut tumman ja vaalean välillä ja aina kun olen päässyt haluttuun loppu tulokseen, tuleekin tarve vaihtaa taas. Nykyisessä sävyssä olen pysynyt harvinaisen pitkään. Mutta nyt taas olen alkanut ihailemaan ruskeita hiuksia ! Olen kuitenkin yrittänyt toppuutella itseäni, koska pelkään, että jälkikäteen kaduttaa. Vaaleaan on taas niin vaikea päästä, ilman että hiukset menevät huonoon kuntoon. Ajattelin siis miettiä rauhassa, ja jos vielä muutaman kuukauden päästä tummaa himoitsen, niin tummaksi mennään ;-)

Mitäs mieltä olette ? Sopisiko tumma mulle ?

15 kommenttia :

  1. Mun mielestä sulle ainakin sopisi ihan älyhyvin tummatkin hiukset! :) vaaleisiin on tosi ärsyttävä värjätä takasin, mut jos vielä ees muutaman viikon päästä pyörii mielessä muutos tummaan niin kannattaa :)

    VastaaPoista
  2. Joo tummat sopis tosihyvin !:)

    VastaaPoista
  3. Sulle sopisi parhaiten blondit, ei mitkään iihan vaaleet mutta semmoiset kultaisen vaaleat :D! yleensä ihmisillä joille sopii melkeinpä mikä hiusväri tahansa niin niille sopii kuitenkin kaikkein parhaiten vaaleet, tosin sen huomaa sitten itse aina kun on olleet tummat päässä pari kuukautta ja alkaa katsella vanhoja kuvia :D Mutta jos ruskeet värjäät niin sanoisin että sulle vois sopia kyllä sellaset voimakkaasti punertavat ruskeet ! :P

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Itekki alan aina kattelee vanhoja kuvia värjäämisen jälkee:D niin vaikeita päätöksiä ...

      Poista
  4. Munkin mielestä punertavan ruskeet:) ne vois olla tosi kivat ja tuo väriä kasvoihin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en oikein välitä punasista hiuksista, mutta kuitenkin sellaisista lämpimän sävyisistä ruskeista:)

      Poista
  5. ruskeat ehdotttomasti :)

    VastaaPoista
  6. miten oot saanu kasvatettua hiukses niin pitkäks ? :)

    VastaaPoista
  7. Ajan kanssa. Nää ei o missää kehuttavassa kunnossa:D

    VastaaPoista
  8. Toi värihän sopii sun piirteisiin ja ihonsävyyn aivan loistavasti :) mutta lämmin tumma sopisi myös todella hyvin, kannattaa vaan tarkkaan katsoa ettei menee liian tummaksi :) näin sut viikko takaperin kaupungilla kävelemässä, olit hurjan nättinä :)

    -V

    VastaaPoista
  9. RUSKEE! :D Mä aion kans värjätä! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ai aiot :-D Mä en osaa päättää .. mietin vielä hetken ;-)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)