23.5.2013

mini♥

Kors-perheeni sai toissapäivänä uuden pienen jäsenen joukkoonsa :-)

Mulla on ollut suunnitteilla hankkia uusi pikkulaukku itselleni tänä kesänä. Pari viikkoa sitten kävin Tampereen Cotton liikkeessä ihastelemassa laukkuja ihan muuten vaan. Silloin silmiini pisti Mini Hamilton! Voi miten söpö se olikaan ihanan raikkaassa valkoisessa värissä.. En saanut sitä mielestäni ja mentiinkin sitten toissapäivänä ennen leffaa katsomaan jos niitä olisi siellä vielä, kun ihana Mikko lupasi ostaa sen mulle aikaiseksi synttärilahjaksi!! Siellä mulle meinasi  paniikki iskeä, kun näin vain tummansinisen hyllyssä, sillä halusin ehdottomasti sen valkoisen. Onneksi kysyin asiasta myyjältä, nimittäin takahuoneesta valkoinen löytyi !


Toi on niin pieni, että sinne mahtuu juuri avaimet, puhelin ja rahat, eli kaikki tarvittava esim kaupungille lähtiessä. Mitäs tykkäätte mun ministä? :-)

10 kommenttia :

  1. Tuo on kyllä niin suloinen, olen itsekin käynyt samaisia laukkuja Cottonilla ihastelemassa, mutta toistaiseksi en ole osannut päättää, mikä laukuista olisi minulle se käytännöllisin. ♥

    VastaaPoista
  2. Niin on <3 Cottonilla on ihan liikaa ihanuuksia, ei ihme ettet osaa päättää ;-)

    VastaaPoista
  3. Ihan sairaan söpö ! ♥

    VastaaPoista
  4. Kiitos kommentistasi blogiini <3 tuommoinen tsemppi merkkaa ihan hirveesti!! Vastaan siihen sitten kun oon taas koneella! Mutta hei, ihana laukku! Paljon tuon kokoisella korsilla on hintaa?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ole hyvä vaan:)<3 alko sen verran ottaa se kommentti päähän, että oli pakko puuttua! sen hinta oli suunnilleen 150€ :)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)