21.5.2013

päivä kirppismyyjänä

Tässäpä asua sunnuntailta, kun olin myymässä vaatteitani Muotikirppiksellä. Mun tavarat meni siellä kyllä tosi hyvin ,kaupaksi vain noin kymmenkunta juttua jäi lopulta pöydälle :-) Siellä paikalla vaan tuli mieleen, että unohdin käydä mun huivit läpi myyntiä ajatellen. Harmittaa, sillä niitä olisi monta käyttämätöntä  mennyt myyntiin !

Muutenkin pidin tapahtumasta hirveästi ! Aika meni nopeasti ja muutama lukijakin kävi moikkaamassa :-) Harmittaa vähän vaan, ettei itse ehtinyt pahemmin siinä pöytiä kierrellä, niin ihania aarteita tuntui myynnissä olevan. Ainoastaan yhden söpön hameen ostin Annican pöydästä, sen näkee tuosta edellisestä postauksesta. Joka tapauksessa tosi kiva päivä takana ja oli kivaa kuulla, että tapahtuma järjestetään toistekin!


Tänään meillä olisi leffailta tiedossa, elokuvana toimii Gatsby. Heti ensimmäisellä kerralla kun näin kyseisen leffan trailerin, halusin nähdä sen. Mä harvemmin tutustun leffoihin hirveästi etukäteen ja teen valinnat fiilispohjalta. Gatsbyynkään en ole tutustunut milläänlailla etukäteen, vaan leffa on valittu trailerin upeuden vuoksi ! :-D Toivottavasti on hyvä.

Kivaa iltaa teillekkin ! :-)

6 kommenttia :

  1. vaikutit jotenki tosi ihanalta, kun kävin siinä pöydälläs kattelemas:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Voi miten kiva kuulla että edes vaikutin ihanalta ;-D<3

      Poista
  2. Oi ihanaa kun joku on löytänyt aarteen mun kirppistavaroista! <3 Pidä siitä hyvää huolta ;)

    VastaaPoista
  3. KAunis Sanna :) -ipe

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)