3.5.2013

työviikko ohi !

 .. Jos sitä työviikoksi voi edes kutsua, kun kesti ihan kaksi päivää :-) Joka tapauksessa ne kaksi päivää olin uudessa työpaikassa ahertamassa. Tällä hetkellä fiilikset ovat hyvät, mutta sekavat. Tosi kivalta homma vaikuttaa, mutta en vaan vielä oikein osaa tehdä itsekseni mitään :-D Mutta eiköhän se siitä lähde liikkeelle ! Tässä asua tältä päivältä. Niin kivaa kun töissä voi käyttää omia vaatteita ;-)


Nyt olisi sitten edessä vapaa viikonloppu ! I h a n a a, sitä se on elokuun loppuun saakka ♥ Huomiseksi varasin meille pöydän Marusekista, eli herkutteluilta olisi tiedossa. Sushihimo on ollut päällä koko viikon, en siis jaksaisi odottaa huomista ollenkaan. Muuten suunnitelmat on ihan auki ja oon ihan ihmeissäni, että mitä mun oikein pitäisi tehdä. Muuutta enköhän mä jotain keksi ;-)

Kivaa viikonloppua kaikille ♥

5 kommenttia :

  1. Mihinkäs sä oot päässyt töihin? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yhdessä teollisuusyrityksessä oon toimistotyössä :-)

      Poista
    2. Okei :) tsemppiä uudelle työlle!

      Poista
  2. Oi miten inspiroivia asukuvia, ja noi arskat <3 Liitythän säkin mun lukijaksi,oonkin jo sun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihana kuulla että pidät :-) Koitin lisätä sua blogilistalle, mutta jostain syystä ei ainakaan tällähetkellä toiminut koko sivusto :o

      Poista

kiitos kommentistasi :-)