25.6.2013

B-day gurl!

Yeah, dats me :-)

Tänään minä täytän 22 vuotta. Vielä vuosi sitten podin jonkin asteista ikäkriisiä, mutta en enää. Fiilis on ihan hyvä. Tää ikä ja elämänvaihe on tosi kiva. Varsinkin nyt kun on kesätöissä ja on vähän enemmän rahaa tehdä jotain, ja mennä ja tulla niinkuin itse haluaa. Kivaa siis olla parikymppinen!

Joudun mitä luultavimmin ostamaan itselleni synttärilahjaksi uuden tietokoneen. Enkä yhtään haluaisi sijoittaa nyt siihen :-/ Tää romu meinaa taas sanoa itsensä irti nimittäin. Mun piti kirjoittaa tää postaus jo iltapäivällä, mutta taa typerys jumitti niin paljon, etten ehtinyt edes alottaa kirjoittamista. Ja sitten tuli bluescreen.. Kiitoos. Mielummin olisin ostanut uuden laukun !!


Tänään kahviteltiin siis mun synttäreitä ja huomenna sama meno jatkuu. Mun on varmaan laitettava tänne kuvat ja ehkä jopa ohjeet juustokakuista, jotka mun sisko teki mulle synttärilahjaksi! mmm

6 kommenttia :

  1. Hyvää syntymäpäivää!!:) olisi muuten kivaa saada postausta kaikista sun laukuista?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos!! :-) Hei voin tehdä, kiitos postausideasta :-)

      Poista
  2. Paljon onnea kaumokainen! Ihanan tyylikäs asu sulla ollut päällä :)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)