13.6.2013

13/6

Moikka. Oonpas ollut suorastaan laiska blogin suhteen. Tai oikeestaan on ollut vaan hirveästi kaikkea muuta.Tai oisinhan mä iltaisin  voinut TV:n tuijottamisen sijaan tulla vähän kirjoittamaan, mutta eipä ole ollut tarpeeksi energiaa ilmeisesti. Ihme sepostusta. Nyt mä kuitenkin täällä kirjoittelen.

Muistatteko kun kerroin, että tää viikko on eiulkonasyömisiä-viikko? Se meni hyvin tähän päivään saakka :-D Tiedättekö, mä vihaan eväitä, joita pitää miettiä töihin. Vihaan niiden miettimistä, kun en ikinä keksi mitään. Vihaan muovisia eväsrasioita, koska mun mielestä ruoka maistuu niistä pahalle. Vihaan myös melkein kaikkia valmisruokia, ainoastaan pidän tomaatti-vuohenjuustokeitosta. Eikä sitäkään viitsisi joka päivä syödä.  Vihaan koko hommaa ja mieluummin kävisin aina ulkona syömässä lounaan.


Täksi päiväksi olin ottanut evääksi pakkasesta jotain thai-currynuudelisysteemiä ihan vaan kokeeksi. Noh, töissä huomasin, että se pitäisi valmistaa pannulla. Oli siis pakko lähteä lounaalle, suoraan sanottuna hampparille! Loppuviikon oon kuitenkin nätisti ja äsken paistoin thaicurrysysteemin huomisen evääksi. Viikonlopuksi pitää keksiä jotain hyvää sapuskaa!

Kuvituksena viime viikonlopun asua. Mitäs pidätte? Mä voisin mielelläni pitää noita tänä kesänä vielä uudestaan, jos vaan toi sade loppuis joskus :|

2 kommenttia :

kiitos kommentistasi :-)