24.7.2013

24/7

Heippa. Ihanaa kun kesä on tullut takaisin ! Tänään töiden jälkeen lähdin heti ulkoilemaan aurinkoiseen ja  lämpimään säähän, vielä kun se on kerran mahdollista. Käytiin myös koirapuistossa pitkästä aikaa. Voisin seisoskella siellä vaikka tunteja putkeen, niin hauskaa katsella koirien touhuja.

Oon viime aikoina katsellut ylitäyttä vaatekaappiani. Mua ahdistaa, kun siellä on liikaa tavaraa! Varsinkin ihan liikaa sellaisia mitä tulee tosi harvoin käytettyä. Oon huomannu, että yhä useemmin päätyy tietyt vaatekappaleet päälle, sellaiset missä todella viihdyn. Päätettiinkin siskoni kanssa, että alkusyksystä otetaan taas kirppispöytä. Ensi viikolla siivoan sen ja laitan myyntiin menevät sivuun, melkeinpä en malttaisi odottaa sen harventamista!


Tämän näköisenä olin eilen töissä. Mitäs pidätte asusta? Tää muokkaus on ainakin ehkä liian outo mun makuuni :-D

1 kommentti :

kiitos kommentistasi :-)