10.7.2013

Uudistetut kutrit

 Moikka! Mä oon jo jonkin aikaa kriiseilly mun hiusten väristä. Viikonloppuna meinasin rynnätä kauppaan ja ostaa tumman värin, niin pahaksi meni mun kriiseily, mutta onneksi kaupat olivat silloin menneet jo kiinni. Valitin mun siskollekin, kuinka ne näytti musta ihan oransseilta ja sen mielestä ne näyttikin vihreiltä. No en sit tiä kumpi on parempi. Anyway, se sitten ehdotti, et laitettais juureen vähän tummempaa sävyä, niin saatais niistä vähän luonnollisemman näköiset. No eilen sitten ryhdyttiin tuumasta toimeen ja lopputulos on tämännäköinen ..


Ja mä oon super tyytyväinen! Nyt nää on tosi kivat. Kuten huomaatte, kameralla on tosi vaikee saada todellista sävyä taltioitua, ekan ja tokien kuvien välissä on aikamoinen sävy- ja tummuusero. Totuus on jotain noiden väliltä.

Mitäs pidätte?

6 kommenttia :

  1. Ooooh, ihanat hiukset! Mulla on itelläki kauhee hiuskriiseily parhaillaan menossa:D

    VastaaPoista
  2. Oho oon luullut että sulla on tarkoituksella kuparit/oranssi tulla (:

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Noo on noi vähemmän kupariset ollut mitä kuvissa on näyttänyt, jotenkin mun kameran asetukset tekee niistä viel enemmän :-) Mutta ei niistä vaan saanut tuhkasia kuten halusin, ei auttanut hopeashampoot tai sävytteet :-D

      Poista

kiitos kommentistasi :-)