13.8.2013

Kuulumisia ja koiruuksia

Moikkamoi! Mun tuli todellinen himo tulla tänne kirjoittelemaan kuulumisia. Hirveä postausinto tällä hetkellä päällä, tuntuu vaan että ideat ovat vähissä! Niitä saa toki antaa. Itse ainakin tykkään lukea blogeista juurikin kuulumisia, niiden kautta saa bloggaajasta jotekin henkilökohtisemman kuvan. Vaikka kuulumiset olisivatkin ihan arkipäiväisiä höpinöitä :-)

Mulla on töitä  tuolla nykyisessä paikassa enää kaksi ja puoli viikkoa jäljellä. Sen jälkeen pitäisi mennä taas kouluun.. Jota mulla on muuten ihan naurettavan vähän. Vain kahtena päivänä viikossa. Ajattelin ottaa syksyn suht rennosti, kun kesä on kerran painettu duunia. Toki töihin menen, mutta en kuitenkaan ajatellut ihan hulluna sitä tehdä. Oon tykännyt tosta nykysestä hommastani toimistossa. En kuitenkaan ole varma onko se se juttu mitä haluan tulevaisuudessa tehdä. En vieläkää tiedä mikä musta tulee isona. Katsotaan nyt mitä elämä tuo tullessaan!!


Mitäs muuta mulle kuuluukaan. Ainiin, ostettiin siskoni kanssa Grouponista yhden kuukauden kortit Elixiaan. Pitkästä aikaa oon käynyt ryhmäliikunnoissa ja ai että se on kivaa vaihtelua salitreeneille! Oon ollut ihan innoissani niillä muutamilla tunneilla, joissa oon ehtinyt käymään. Vaikka aluksi olikin vaikea pysyä mukana, siitä se sitten taas lähti. Varmaan pakko jossain kohtaa hankkia sinne jäsenyys. Sitten joskus kun tuo toisen salin jäsenyys loppuu. Jee jee.

Kuvituksena koiria, kun niitä ei ole täällä hetkeen näkynyt. Niille kuuluu hyvää :-) Alimmaisen kuvan kehyksiin laitan niistä kuvia ja kuvat pääsevät kunniapaikalle olkkarin seinälle.

Sellaista tällä kertaa. Nyt iltapalan tekoon. Kivaa loppuviikkoa teille!!

4 kommenttia :

  1. Tää oli kiva postaus! :) hei pako kysyä kun tossa sun fashiolistassa tossa sivussa näkyy toi takki mikä on niinku harmaata villakangasta (olettaisin..) ja sit nahakset hihat, niin tiätkö minkä merkkinen tai mistä (netti)kaupasta sitä sais? aivan ihana!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tosi kiva kuulla, että tykkäsit :-) En valitettavasti osaa sanoa:/ Itsekin sen mieluusti kotiuttaisin!

      Poista

kiitos kommentistasi :-)