28.8.2013

random

Huhhuijakkaa! Olin tänään kahvakuulatunnilla ja nyt mun kädet on ihan makaroonia :-D Odotan jo "innolla" millainen fiilis on huomenna, pääsenkö esim sängystä ylös. Oon käynyt kahvakuulassa kerran aiemmin ja muistelin, ettei se ollu ihan mun juttu. Tänään alkutunnista mulla tuli ihan sama fiilis, mutta lopputunnista olin ihan liekeissä ja kun se loppu, oli voittajafiilis! Kannatti siis käydä :-) 

Oon tällä viikolla käynyt ahkerasti liikkumassa. Pikkuisen siis olen ottanut itseäni niskasta kiinni, pari viime viikkoa on nimittäin mennyt aika laiskasti. En tiedä onko kovin fiksua kirjoittaa tänne, mutta mun paino on noussut pikkuisen kesän aikana ja mulla on pikkuinen kriisi siitä, vaikka toisaalta tiedän, ettei tarvitsisi kriiseillä. Mutta kun se pysyi samana vuosia, ja nyt on sitten noussut! Ja hei, mites toi pizza sopiikaan tähän postaukseen :-D ?? Tälläistä tää on kun ajatus lähtee rullaamaan ja kaikki sitten purkautuu näppäimistölle... Haha, ei o kyllä nyt mitään päätä eikä häntää.


 Kuvituksena Aada mökillä, viikonloppuista pizzaa, mun uusi ihana tietsikka sekä uusi kiva "pelipaita" jonka tilasin Hennesiltä. Harmaat t-paidat taitaa nykyään olla mun intohimo, kuinka jännittävää .. Mutta niitä nyt on viime aikoina kerääntynyt. Samasta paketista paljastui mm. bikinit Thaimaan reissua ajatellen, voisin kuvailla nekin tänne joku päivä !

Sellaista. Mitäs teille kuuluu :-)

10 kommenttia :

  1. Mää ajattelin kans kahvakuulasta aluksi että se ei oo mun hommaa, mutta se on niin tehokasta että meen sinne aina silloin tällöin :P

    Nomi

    VastaaPoista
  2. Millä salilla käyt? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tällä hetkellä mulla on kk-jäsenyys Elixiaan :-)

      Poista
  3. Missä käyt kahvakuulatunneilla? Oletko jonkun salin jäsen? :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Elixiaan on tällä hetkellä kuukauden mittainen jäsenyys. Tavallisesti käyn Gogo Expressillä kuntosalilla :-)

      Poista
  4. Ihana haukku ja kiva tuo pelipaita :)

    VastaaPoista
  5. haluan ton pizzan! lähetä postissa t: ipe

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)