3.9.2013

matkailuhaaveita

Mä viettelen täällä vapaapäivää ja se on ihan outoa. Mitä mun pitäis oikeen tehdä? Mikkokin on koko viikon työreissussa. Oon ehtinyt jo siivota, eikä kello ole paljoa mitään. Illalla menen ainakin reenaamaan, ehkä voisin myös käydä koirapuistossa. Mutta siinä onkin kaikki suunnitelmat. Olin jo niin tottunut siihen kaikki päivät täyttävään työelämään :-D

Sain idean koota matkailuhaaveita postauksen muodossa. Tässä voisi olla vaikka ensi vuoden matkat koottuna, tähän kokonaisuuteen olisin enemmän kuin tyytyväinen! Tuskimpa kuitenkaan tulee kokonaisuudessaan toteutumaan :-)

 kuvat: täältä
Kroatia. Se on kiehtonut mua jo jonkin aikaa. Nuo upeat maisemat sekä kauniit rakennukset ovat tehneet muhun niin suuren vaikutuksen! Tässä voisi olla ensikesän matkailukohde.

Oikean alakulman kuva: täältä. Muut kuvat itse otettu.
Tukholma. Siitä mä vaan tykkään! Siellä olisi kiva viettää vaikkapa pitkä viikonloppu. Mikko ei ole ikinä Tukholmassa käynyt(!) joten olisi kiva käydä siellä yhdessä.

kuvat: täältä
Meksiko. Lähes aina, kun selailen matkoja toimistojen sivuilla, käyn katsomassa myös Meksikoa, Playa Del Carmenia. Siellä näyttää niin kauniilta! Upeita valkeita rantoja ja luksushotelleja. Olisi aika unelma kohde, ainakin kuvien perusteella. Käykää vaikka katsomassa!

Mihin te haluaisitte lähiaikoina matkustaa?

5 kommenttia :

  1. Muakin kiinnostaisi käydä Kroatiassa ja Meksikossa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jeps:-) Kumpikin vaikuttaa kyllä tosi mielenkiintoiselta!

      Poista
    2. SAMA! Kroatia ja Meksiko on sellaset, et molemmissa pakko päästä käymään :)
      Sitten lisänä vielä Kambodza kiinnostaa, sekä Kiina ja Japani.

      Poista
  2. Täällä listalta löytyy Barcelona, Praha ja Tukholma! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oih, Barcelona on ollut mullakin pitkään haaveissa! :-)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)