31.10.2013

Kuulumisia ja uutuuksia

Moikka vaan. Mulla on tässä ihan historiallisen paljon vapaata. Torstaista sunnuntaihin. Enkä mä yhtään tiedä mitä mun pitäs tehdä. Tänään jo siivosin ja tein kouluhommat pois alta. Ja kävin salilla. Ja sit oon tylsyyksissäni lukenut ihan liikaa Vauva.fi -keskustelupalstaa  - siinä vasta palsta. Mulle nää vapaat ei kai vaan sovi :-D  Muutenki oli jotenkin ihan masispäivä. Mut kai näitäki välillä pitää olla.


Kuvituksena kaikkee tekstiin sopimatonta. Nimittäin viimeaikaisia hankintojani. Hullareilta ostin ton haalarin ja oon käyttäny sitä ihan hirveesti hankkimisen jälkeen. En tajua miten oon selvinny ilman sitä! Pitäisköhän laittaa se Thaimaan lennolle päälle? Vai oisko se ihan hölmöö.

Saappaat näkyikin jo edellisessä asupostauksessa, mutta tässä vähän parempaa kuvaa niistä. Ne on jämäkkää nahkaa ja malliltaan täydelliset! Onnistunut tilaus siis. Oon myös innostunut hirveesti huulipunista. Noi kummatkin oon ostanut ihan viime aikoina. Vasen koralliin taittava pinkki on Rimmelin ja oikeenpuoleinen on Maybellinen. Tykkään kummastakin!

4 kommenttia :

  1. Nuo huulipunat on tosi kivan sävyisiä :) noille onepieceille en ole itse vielä lämmennyt, mutta varmasti maailman mukavin vaate syksyisin/talvisin ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mustakin :-)! Juu on kyllä mukavin vaate mitä oon ikinä käyttänyt!!

      Poista
  2. Ehottomasti lennolle toi päälle ! Siellä pitää olla lämmintä ja mukavaa päällä ni menee aika paljon kivemmin :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niin mä taidan tehdä! :-) Vaikka ehkä saakin omituisia katseita kentällä, ei voi mitään :-)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)