30.10.2013

Asukokonaisuuksia

Tein taas Polyvorella muutaman kollaasin tyyleistä, jotka on viime aikoina miellyttäneet mun silmää :-)
homies

Mua on jo jonkin aikaa himottanut tuollainen nahkahame ja sen yhdistäminen rentoon collegeen tai neuleeseen. Tää asu on lähes kokomusta ja se on kiva kun siinä yhdistyy eri matsuja samassa värissä. Toki homma toimis värillisenkin yläosan kanssa!

now
Toinen juttu mikä mua on kiinnostanut, on vähän pidemmän kauluspaidan yhdistäminen rentoon neuleeseen. Empä huomannut tähän kollaasiin laittaa, mutta joku statement kaulakoru sopisi tähän yhdistelmään erinomaisesti. Nyt mulla onkin sitten hakusessa tuollainen kauluspaita :-)

Mitäs pidätte näistä yhdistelmistä? Kumpi on enemmän mieleenne?

6 kommenttia :

  1. AHH Homies kollari on vaan niin cool etten ehkä voi elää ilman sitä.. Kun näin sen jossain blogissa ensimmäistä kertaa, siitä tuli mun pakkomielle, niin siisti! :D

    VastaaPoista
  2. Mä haluaisin myös Homies kollarin, sellanen olis ihan mahtava! :)

    VastaaPoista
  3. En osaa päättää kumpi näistä kokonaisuuksista on kivempi, molemmat niin ihania että voisin pukea päälleni koska tahansa! :))

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)