29.12.2013

Good times

Heissan. Taas oon viettänyt jonkin asteista hiljaiseloa. Kai mun on tunnustettava, ettei mulla oo enää samanlaista paloa tätä hommaa kohtaan, kuin ennen. Ennen mietin useita kertoja päivässä tulevia postauksia ja ideoita niihin. Ja monessa tilanteessa ajattelin, pitäisikö tästäkin ottaa kuva. Enää en niinkään ja se on ollut aika rentouttavaa. Edes jouluna en pahemmin jaksanut kuvailla, saatika miettiä postauksia blogiin. Olen jopa välillä miettinyt, onko koko blogihomma ihan hölmöä. Mitä järkeä siinä  edes on. Että olisikohan blogin pitämisen aika jo osaltani ohi ja pistäisinkö pillit pussiin lopullisesti.

Eilen tuli kuitenkin pitkästä aikaa sellainen fiilis, että olisi kiva ottaa asukuvat. Ja tänään tuntui pitkästä aikaa siltä, että olisi kiva postata. Niimpä päätin, että tulen postailemaan aina kun siltä tuntuu. Mulla ei ole mitään hajua, kuinka usein näitä postauksia jatkossa tupsahtelee, se nähdään sitten :-)



Vietettiin eilen vähän niinkuin uutta vuotta ennakkoon. Uuden vuoden suunnitelmat kun on aika avoinna ja ajateltiin silloin tulla aika ajoissa kotiin, sillä Aada pelkää raketteja, eikä raukkaa viitsisi hirveästi yksikseen jättää. Mentiin aluksi kavereiden kesken istumaan iltaa ja iloiseksi yllätyseksi Mikko liittyi seuraamme myöhemmin :-) Oli ihan hirveen kivaa! 

Mulla oli päälläni jotain tavallisesta poikkeavaa .. nimittäin hame. Käytän hameita tosi harvoin, mutta kun löysin niin kivan näköisen Seppälän alerekistä, oli se ostettava. Alunperin himoitsin nahkasorteja, mutta tietenkään kokoani ei ollut. Ne olis olleet niin siistit. Mutta onhan tuo hamekin tosi nätti!


Tää vika kuva ei ihan sovi muiden joukkoon .. Mutta tässä on mun suosikki aamupala. Ostin itselleni pieneksi joululahjaksi Cocovin trailmixin ja nyt odotan aamupalaa aina ihan innoissani! Toi on niin herkullinen miksaus gojimarjoja, manteleita, casheweja, kaakaonibsejä sekä mulberimarjoja. Nams. Siihen kun laittaa päälle vielä vähän kanelia ja puuron sekaan ehkä hieman kookosöljyä, on herkullinen aamupala valmis :-)

Aihe vähän hyppäsi toiseen, mutta mitäs pidätte asusta? :-)

4 kommenttia :

  1. Oih, kaunis kaulakoru sulla näissä kuvissa :)

    VastaaPoista
  2. ei ieieieiii, et voi lopettaa blogia!!!! älä ota mitään stressiä tästä ja pidä vaikka lomaa mutta ei älä lopeta!!!:) on niin ihana lukee sun ja koirien kuulumisia ja ihailla sun ihanaa kotia ja täydellistä elämää :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo en oo nyt ainakaan aatellu lopettaa:) kiitos vaan ihanista sanoista, vaikkei mun elämä täydellistä olekaan!:)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)