24.2.2014

24/2

Moikka taas pitkästä aikaa. Mulla alko loma koulusta tänään. Se ei toki tarkota, ettei kouluhommia olisi, mutta aattelin nyt kuitenkin ottaa vähän iisimmin tän viikon. Ei tässä pahemmin mitään kouluhommia ehtiskään tekeen, sillä tää on oikeestaan ainoo päivä tällä viikolla kun oon kotona. Huomenna oon kympistä seiskaan töissä, keskiviikkona kympistä kahteen ja siitä lähdetäänkin suoraan ajelemaan kohti pohjoista ja Mikon sukulaisia. Siellä ollaan sitten lauantaihin asti, jonka jälkeen ajellaan kotiin. Sunnuntaina otan junan kohti Helsinkiä, meen kaverin luokse kyläilemään ja Daughtryn keikalle Circukseen. Vauhdikas, mutta varmasti kiva viikko edessä :-) Maanantaina meenkin sitten suoraan Helsingin reissulta kouluu, haha.

Tässä kuitenkin muutama kuva viikonlopulta:-)


Kattokaa nyt miten eriväriseltä voi hiukset näyttää sisä- ja ulkovalossa. Jotenkin tuo kamera vääristää hiusten väriä tummemmaksi sisällä ja ihoa sitä vasten kalpeammaksi. Noh kuitenkin, viikonloppu oli ensimmäinen vapaa sellainen tänä vuonna. Yleensä oon aina lauantait töissä, mutta nyt sattuikin kaksi vapaata lauantaita putkeen. Lauantaina käytiin vähän kaupoilla ja käytiin syömään kunnon mätöt Daddy's Dinerissä. Ostin myös vihdoin uuden meikkivoiteen Loreal True Matchin. Päädyin tähän, kun Youtube vloggaaja Lauren Curtis tätä kehuu kerta toisensa jälkeen maasta taivaisiin. Ja kyllä se olikin hyvä valinta! Asukuvissa muuten ihan huippualelöytö. Tuo nahkatakki, löysin -40% alelapulla varustettuna Itiksen Zarasta pari kuukautta takaperin. Vihdoin sitä voi käyttää!!

Nyt mä meen viimeisteleen lounasta. Kokeilin uutta uunikanareseptiä, toivottavasti olisi hyvää :-) Heippa!

4 kommenttia :

  1. Mulla on ollut tuota True Matchia ikuisuus ja se on kyllä tosi hyvää :) Sen verran paksua, että käytän sitä oikeestaan vaan t-alueelle ja muuten kevyempää :) Mutta tosi hyvää! Hassua tuo miten kamera muuttaa noita hiuksia :D!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon aiemmin käyttäny lumene naturalcoden meikkivoidetta mikä on kyllä tosi hyvää ja vvähän kevyempää mut halusin kokeilla jotain uutta:) ja joo niimpä! :D

      Poista
  2. Siiiiis voiks siä käyttää nahkatakkia??? -ipe

    VastaaPoista
  3. Kyllä mun mielestä esim neuleen kaa :D eilen oli +5 ja kaikki lumi on sulanu

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)