10.2.2014

Toivepostaus: laukkuhaaveita

Mulla oli ajatuksissa ostaa uusi laukku tässä talvella, mutta kun tulikin se Kreetan reissu tohon keväälle, niin siirtyy laukun hankinta varmaankin kesälle :-) Teen kuitenkin jo nyt laukkuhaavepostauksen, kun kerran sellaista toivottiin!
Oon ehkä tylsä, mutta mun realistiset unelmalaukut on tässä ja kaikki on Korseja. Mä vaan oon tykännyt niistä, hyvä hintalaatusuhde ja sen lisäks vielä niin nättejä! Selmat on ehkä ykkösvaihtoehtoja tällähetkellä. Oon myös uudelleen syttynyt Hamiltoniin, mutta haluaisin sen siinä kovassa Saffiano nahassa. Ja joo, mustana kiitos.

Jos olisin rikas, valintani olisi jokin näistä. Suurin suosikkini on ehkäpä tuo Mulberryn Willow tote. Niin kaunis! Totuus on kuitenkin, että nuo Korsit ovat hinnoiltaan jo omilla kipurajoillani, eli tuskimpa tulen ikinä mitään näistä kaunokaisista hankkimaan. 

Mitkä on tällä hetkellä teidän unelmalaukkuja? Laittakaa vaikka linkkiä tulemaan :-)!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi :-)