16.1.2015

This is a modern fairytale / No happy endings / No wind in our sails

Yey, asukuvia! Mulla ei valitettavasti ole ketään henkilökohtasta kuvaajaa, joten asukuvat tulee oleen just tälläsiä. Mut kai nämä ovat ihan ok? Vaikka olenkin ehkä viimeinen bloggaaja, joka ottaa asukuvia sisällä kotona. Mutta olenkin wannabe. 

Oon innostunut letittämään hiuksiani viimeiaikoina, kiitos Gossip Girlin, hahah. Ihan kivaa vaihtelua, yleensä kun mun hiukset ovat vaan auki. Vai mitäs sanotte?
 

Mä tykkäsin itse todella paljon tän asun väreistä. Kaikki mätsää jotenkin todella hyvin yhteen :-) Ostin ton huivin Mangosta joulun jälkeisiltä aleilta ja se on ihan mun lemppari! Niin kivat värit.

Tein muuten joulunjälkeen ihka ensimmäisen tilaukseni boohoo.com sivustolta ja se saapui vihdoin ja viimein tällä viikolla. Voisin tehdä siitä oman postauksensa. Oli sen verran onnistunut tilaus. Mutta mitäs pidätte tästä asusta?

6 kommenttia :

  1. Hei C'moon jos alotat bloggauksen ni ni voisit kyllä si aktiivisesti kirjottaa XD T Salainen Anonyymi

    VastaaPoista
  2. Hei, miten sun boohoo paketti saapui? Tuliks se kotiovelle vai haitko postista? Oon ite kans tilannu boohoolta pari viikkoa sitten, seurantakoodii sanoo että paketti on saapunut postiin ja haettavissa, mutta ilmoitusta ei oo tullut ja postissakin sanoivat ettei heille ole mitään tullut... :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Moi! Postista hain. Siinä meni kyllä odotettua kauemmin, että sen itselleni lopulta itselleni sain. Toivottavasti siitä ois jo kuulunu jotain! Boohoon sivuilta muuten näki tracking kohdasta missä se on viimeks ollu!

      Poista

kiitos kommentistasi :-)