30.8.2016

YO

Hey dudes! Mitäs kuuluu? Mulle kuuluu tavallista, mutta tavallinen on kivaa. Mä niin tykkään mun tylsästä ja tavallisesta elämästä just nyt :-) Eli töistä, salista, ruuan laittamisesta ja kotona chillailusta. Mä oon aika tylsä noin yleensä ottaen.

 Viime viikonloppuna pidettiin juhlat täällä meidän luona ja lähdettiin jopa kaupunkiin humpalle. Jopa kolmatta kertaa tänä vuonna haha. Pieni kontrasti mun viime syksyyn, jolloin kahdesti viikossa humpalla oli aika perus. Ja tosiaan, saatto olla jopa vika kerta tänä vuonna - ei vaan maistunu. Täällä kun on yks ainoo semmonen kunnon menomesta, johon kaikki menee ja siellä tuli käytyä ihan liikaa viime syksynä, jolloin mä opin niiden playlistin ulkoo. 

Kotona on kivempaa. Täällä voi syödä ja käyttää kotihousuja. 


meikit. Mä oikeesti oon oikein hurahtanut meikkeihin viime aikoina. Yks ongelma siinä vaan on - Mä en oo aamuihminen ollenkaan ja torkutan viime hetkeen asti. Joten meikkaaminen jää yleensä kymmenen minuutin pikasessioksi. Noh, eipä se oikeestaan tossa mun työssä haittaa kun ei hirveesti ihmisten ilmoilla tuu oltua haha.

Tossa yläpuolella on nyt uusimmat meikkihankinnat joita kumpaakin on käytetty kuvan meikissä. NYX lingerien sävy on bedtime flirt. Pakko saada lisää sävyjä, huippukamaa!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi :-)