11.9.2016

GREY SWEATER

Mä <3 mun harmaa collegepaita! Siinä oon viettänyt suunnilleen kaiken aikani menneellä viikolla. Ihan paras. Tilasin sen Boohoosta, miesten osastolta. Ihanan iso ja mukava. Musta tuntuu, että mun mukavuudenhaluisuus on kasvanut ihan uusiin sfääreihin viimeaikoina hahah.


Tänä viikonloppuna käytiin markkinoilla. Kuulemma joskus teini-iässä se oli parasta ikinä. Mennä sinne ja juoda alkoholia ja ajaa karuselleja. Tällä kertaa ei tehty kumpaakaan vaan katteltiin kaikkea, syötiin Langosia (hyvää!), ostettiin metrilakua ja KARJALANPIIRAKOITA. Jep, sieltä löytyi yksi suomalainen koju, josta niitä löysin. Ja kylläpä ne maistuikin hyvältä pitkästä aikaa :-) Otin muutaman kuvan sieltä markkinoilta, voisin lisätä ne seuraavaan postaukseen.




Kuvissa myös mun murut ja eilisiä meikkejä. Vi hörs! :-)


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi :-)