12.9.2016

AUTUMN STYLE

Tein Polyvorella kollaasin siitä miltä haluaisin mun syksyn vaatekaapin näyttävän. 

Oon viimeaikoina innostunut erityisesti kaikista rock-tyylisistä printtipaidoista, bomber- ja waterfalltakeista ja kuten edellisessä postauksessa mainitsinkin, isoista ja pehmeistä collegepaidoista. Pidempiaikasia suosikkijuttuja unohtamatta: mun toivoma syysvaatekaappi sisältää myös nahkatakin, turtleneck paitoja, mukavia farkkuja ja muhkeita huiveja.
autumn


Oonkin tehnyt muutaman syysvaatehankinnan tänä syksynä ja joitain juttuja löytyy jo entuudestaan. Erityisesti haluaisin ostaa itselleni overknee-saappaat.

Kuitenkin, oon koittanut vähentää shoppailua viimeaikoina. Mitään kun en oikeasti tarvitse. Muistan kun joskus blogin alkuaikoina tuli aina ostettua ihan kaikkea mahdollista, varsinkin jos jotain oli alessa. Ylipäätään vähän hirvittää tämä tän päivän materian haaliminen. Ehkä mä siis oon edes vähän vanhentunut ja viisastunut haha. Haaveilla näin Internetin välityksellä voi kuitenkin aina, ketään vahingoittamatta!

Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi :-)