19.8.2011

kuulumisia

Yks opiskeleva bloggaaja, väsynyt sellainen, täällä moi. Siitä lähtien kun koulu alko niin kaikki on ollu ihan hullun myllyä! Nimittäin päivät on menny koulussa ja illat sitten "verkostoitumassa" kaikennäkösissä tapahtumissa. Eilen meni vielä aika myöhään ja nyt pikku univelat painaa päälle, mut ihan tosi kivaa on ollu!:) Oon saanu super kivoja kamujakin ja kaikkeee. jeeeee
Pahemmin ei siis oo kotona aikaa viime päivinä vietetty. Ja tänään olin jo ihan varma aamulla, että Hilma on loukkaantunu mulle, kun en oo yhtään ehtiny sen kanssa aikaa viettään! Tänään vietettiin sitten aikaa ihan perheen kesken rauhallisissa merkeissä:)
Nyt mua kutsuu sohva ja sipsit ja huomenna sit taas työt. Pakko mennä kyllä ajoissa nukkuun, muuten tästä ei tuu yhtään mitään:D Hyvää viikonloppua teille

4 kommenttia :

  1. Täällä toinen opiskeleva bloggaaja! En tajua miten se koulu niin kovasti voikin väsyttää, vaikka tein samanlaisia työvuoroja ennen koulun alkua. Ehkä se on se ajattelu ja aivojen käyttäminen, mikä vaatii niin paljon energiaa :D

    VastaaPoista
  2. hah niinpä:D ja mulla viel se että noi päivät on venynyt nii pitkiks!

    VastaaPoista
  3. Hei, laitoin pienen haasteen sinulle blogiini! :)

    hyvää viikonloppua myös sulle! :)

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)