25.9.2011

villakangastakki ja saapikkaat talveks - check !

Kyllä, näin nopeasti oikeat yksilöt löysivät tiensä mun luo! Ton villakangastakin kanssa taistelin kyllä jo pienen tovin - olin käyny varmaan kaikki Tampereen vaatekaupat läpi tuloksetta, mikään ei vaikuttanu tarpeeks hyvältä. Tilasin Hennesiltä vähän kokeilumielessä sitten tuon ja ja se kyllä vastasi eniten hakemaani! Hupulla varustettu puoleen reiteen ylettyvä beige malli vei sydämeni!:-)
Vaikka ajatus oli, että toisen "isomman" ostoksen jätän sitten myöhemmälle, niin olin hullu ja menin sitten Skopunktenin avajaisiin ihan vain näiden saappaiden toivossa. Ja onneks otin nää samantien kätösiin, sillä mun äiti olis halunnut nää samat ja siinä vaiheessa kun se tuli kauppaan sisään, ei pahemmin kokoja enää ollut. Ja nää on kyllä niin ihanat! Onneks taistelin itteni sen ihmistugoksen läpi näiden luo!:p

Mitäs te tykkäätte mun talven varustuksesta ? :-)

ps. Voi olla että nyt tulee pieni hiljaisuus täällä blogin puolella, kun toi muuttaminen+koulu+työt taitaa viedä mun aikani aika pitkälle. Toivotaan, että uudessa kodissa pelaa netti heti moitteetta, niin pääsee tännekkin kirjoittelemaan sitten tunnelmia yms:-) Moi!

14 kommenttia :

  1. Oi, noi saappaat! Ajattelin mennä katsastamaan Helsingin Skopunktenin, ovatko noi kuinka lämpimät? Luuletko että menisivät pakkasilla vai ovatko enemmän syyskengät? :)
    Sain nyt noista pienen pakkomielteen.

    VastaaPoista
  2. missä päin se skopunkten on nyt täällä tampereella?:)

    VastaaPoista
  3. paula: jonkinlainen vuori niissä kyllä on, muttei ne varmaan mitkään superlämpimät ole. ite kyllä ajattelin ihan talvellakin käyttää:-)

    anonyymi: koskarissa :)

    VastaaPoista
  4. Tosi kivat saappaat! :-)

    VastaaPoista
  5. Toi takki on ihana! :) Oon ajatellu itekkin hankkia jonku tommosen(:

    VastaaPoista
  6. Tosi nättejä!:) Hilmaki sieltä kattelee niiiin ihailevasti noita sun saappaita!;D

    Ei nyt kyllä liity aiheeseen yhtään, ja oot varmaan kertonu joskus aiemminkin, mutta mihin ammattiin sä opiskelet? Ja missä oot nyt töissä?:)

    VastaaPoista
  7. anonyymi: on kyllä parhaat, mitä mulla on ikinä ollu:)!

    heini: jep, on kyllä ihan mahtava malli:)

    anonyymi:hah, hilma on kyllä semmonen linssilude:D
    eli opiskelen tamkissa liiketaloutta ja töissä oon lifessä:)

    VastaaPoista
  8. Hehee ostin noi ihan samat saappaat silloin kun Skopunkten avasi ovensa koskarissa! Ne on ihanan jämäkät eikä semmoset lussut mitkä saattaa astua pilalle yhden talven jälkeen.

    VastaaPoista
  9. Oi miten ihanat kengät! Eilinen päivä meni kaupassa saappaiden metsästämiseen, eikä löytyny mieleisiä, mutta noi on kyllä tosi ihanat ! :) vois käydä katsomassa niitä livenä... ;D

    VastaaPoista
  10. Henna: niinpä:) vaikuttais olevan suht hyvää tekoo!

    Anonyymi: Kannattaa;-)

    VastaaPoista
  11. Noi kengät ovat kyllä ihanat, juuri sellaiset mitä itsekin olen talveksi haaveillut!

    VastaaPoista
  12. Oot onnekas ku sait noi kengät.. Oon käyny joka päivä Tampereen skopunktenissa avajaispäivästä lähtien kysymässä koska noita tulee lisää. Tänään taas soitin liikkeeseen kysyäkseni joko on tullut, mutta sanoivat että ei ole eikä tulekkaan. Eli niitä tuli sillon vaan avajaispäivänä se yks satsi. Skopunktenin sivullakaan niitä ei enää ole. Yhyy :((

    VastaaPoista
  13. anonyymi: no onneks sitten olin siellä avajaisissa.. harmittaa kyllä sun puolesta:( lohdutukseks voin kyllä sanoo, ettei todellakaan mitkään laadukkaat ole, täytyy varmaa jo pian viedä suutarille kun pohjat tuntuu hajoavan!

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)