31.5.2012

laukku lovee

Vanhemmat lukijat varmaan tietävätkin, että mulla on monet kerrat ollut tarkoitus ostaa Korsin Hamilton. Mutta kun olen niin hemmetin malttamaton ja hirmu huono säästäjä, en edelleenkään ole saanut semmoista hankittua. Noh, enää ei kuitenkaan ole kyseinen laukku ykkösenä listalla, vaikka edelleen ihana onkin. Nyt kiikarissa on seuraaava ihanuuksien ihanuus, jonka nyt aivan superin mahdottoman varmasti aion tänä kesänä hankkia ! :-D

Toi malli on jotain niin ihanaa ! Mutta entä väri ? En osaa päättää. Aina varma musta, kaunis kamelin värinen vai konjakin ruskea ? Toisaalta myös raikkaan valkoinen houkuttelisi, mutta olisiko se sitten enemmän kesälaukku.. Ääh, en ikinä osaa päättää.

Mikä on teidän suosikkivärinne näistä ?

8 kommenttia :

  1. Mulla on toi luggage-väri (eli alarivillä oikeella puolella), ja rakastan sitä kyllä sydämeni pohjasta! Mulla kävi uskomaton munkki, ja löysin sen eBaysta (niitä ei siellä juuri koskaan näy!), ja taisin maksaa lopulta postikuluineen laukusta n. 160 euroa :) Eikä jäänyt edes tulliin, ihan uskomatonta.

    Oon tohon omani väriin tosi tyytyväinen, mutta kyllä olisin mustankin voinut ottaa - omalla kohdallani tietysti homman saneli se, että kun kyseessä oli yksityinen myyjä, laukkuja oli vain se yksi :) Valkoisesta en niin välitä, mulle tulee valkoisista laukuista aina vaan niin sellanen fiorella/europe house -fiilis :D Mutta joo, suosittelen laukkua kyllä ehdottomasti! Olen aina ihaillut Neverfullin muotoa ja kokoa, mutta en pidä LV:sta muuten yhtään. Tässä sain tuhat kertaa kauniimman ja yksinkertaisemman samanmallisen (tai ainakin melkein :)) _nahka_laukun, ja olen tosi tyytyväinen :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hitto sulla on käynyt hyvä tuuri ! Mulla on joka kerta jäänyt tulliin kun oon Ebaysta tilannut:-D Ja mihin hintaan oot saatut ton ! wow

      Joo toi luggage ja musta on kyllä varmaan käytännöllisimmät värit. Mulla on ollut vähän sama ajatus valkoisista laukuista, että ei ikinä, mutta nyt oon muutamille yksilöille lämmennyt. Mutta anyway, ihana kuulla palautetta, varsinkin ku oot tykännyt ;-)

      Poista
  2. Musta tai konjakki on mun mielestä kivoimmat :) Valkonen harmillisesti yleensä sotkeentuu, vaikka olis kuinka tarkka :/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ne kyllä taitaa olla parhaat värit näistä, sopii melkein kaiken kanssa :-) Ja niin se varmaan on, mäkin oon sellanen sottapytty että :D

      Poista
  3. Tuo alempi tummempi ruskea taai musta:)

    VastaaPoista
  4. Meillä on kyllä niiin samanlainen maku ;) Voin suositella tuota laukkuu, mullahan on se mustana ja sinne mahtuu vaikka ja mitä. Mustan lisäksi pohdin silloin tuota konjakkista versiota, mut päätös oli lopulta helppo tehdä, kun Cottonissa ei ollut jäljellä kuin yksi ainokainen ja mustana. Ainoa miinus ehkä siitä, että avonaisuuden vuoksi pelkään, että sieltä helposti varastetaan jotain! :)

    VastaaPoista
  5. i couldnt choose only one color :D

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)