21.7.2012

HIUSTOIVEITA

Mulla siis on tulevana keskiviikkona kampaaja ja toiveissa olisi jotain tälläistä:


Elikkä raidoitettua tumman vaaleaa. Mun oma hius on suunnilleen tätä tummuusastetta ja mä kun olen aivan kyllästynyt rumiin tyvikasvuihin ja jatkuvaan värjäysrumbaan, koen että tälläinen sävy voisi olla aika kätevä. Ja kivan näköinen kaiken lisäksi :-) Eniten näistä silmää miellyttää Laurenin ja Michan hiussävyt. Ei enää montaa yötä siihen, että pääsee kampaajan tuoliin istahtamaan, oon ihan innoissani ;-) Toivottavasti tästä mun reuhkasta vaan saa jotain tällästä aikaan.

4 kommenttia :

  1. Vois sopia sulle hyvin =) Ja raidoitettu vaalea on tosi kätsy kun siinä ei erotu juurikasvu niin selvästi ku ihan tasasessa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin mäkin ajattelin, että vois olla aika kätsy :-) toivotaan että sopii !!

      Poista
  2. Tuo Laurenin väri on kyllä upea!

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)