23.7.2012

SATURDAY'S

Tässä tulee lauantai-illan asua, kun oltiin yhtien kavereiden luona iltaa istumassa. Päälleni puin muutaman kriisin jälkeen aika simppelin kokonaisuuden. Tykkään hirveesti tosta mintunvihreästä topista. Ostin sen Bulgariasta viidellä eurolla, on ainakin vastinetta rahoille ;-) Mun piti alunperin laittaaa hame päälle, mutta kun taas oli niin hemmetin kylmä ja sateista. Toivoisin nyt loppu kesäksi ees muutamaa kunnon hellepäivää, mielellään sillon kun mulla on vapaata, kiitooos.

 Saa muuten nähdä saanko ikinä aikaseks esiteltyä niitä Bulgarian ostoksia.. Kohta ne on varmaan  kaikki nimittäin mun päällä jo nähtyjä.

Nyt mä istuskelenkin kotona vapaapäivää viettäen, kuumeessa. Mulla oli suunnitelmissa kaikkea siivoomisesta jumpalle ja salille menoon, mutta ei niin ei. Oon viime aikoina ollut tosi usein kipeenä, on vissiin vastustuskyky alhaalla tai jotain. Pitää varmaan alkaa jollekkin kunnon vitamiinikuurille.

Mitenkäs teidän viikonloppu sujui :-) ?

4 kommenttia :

  1. ihana toi asu! ja toi sun paidan sävy sopii sulle tosi hyvin:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos! :-) Mäkin tykkään hirveesti tosta väristä

      Poista
  2. vähän oot tehny hyvän löydön! :-D oon ite kans kesän aikana ihastunu tohon mintunvihreeseen väriin ihan totaalisesti, ihanan kesänen, toisin ku tää Suomen kesä.... :-D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. On kyllä kesäinen :-) Joo on kyllä tainnut tänä vuonna jäädä täällä Suomessa kesä ihan välistä :/

      Poista

kiitos kommentistasi :-)