28.8.2012

NEW WATCH

Vähän aika sitten kirjoittelin kuinka hakusessa oli täydellinen kello. Niin mun tapasta, tilaamani kello ei ollut mikään noista postauksen kelloista sittenkään :-D Olin päätynyt aluksi tuon kellopostauksen ylärivin keskimmäiseen kelloon. Sitten aloin miettimään, että näyttääkö noin massiivisen kokoinen kello hyvältä mulla sittenkään. Mulla on nimittäin älyttömän ohut ranne. Lopulta pienen selailun jälkeen päädyin tälläiseen ..


Kyseisen Korsin malli on MK5055 ja oon tähän niin tyytyväinen ! Tää on ihan tarpeeksi iso mun ranteeseen, ja kaikin puolin muutenkin ihan perfecto. Tilasin kyseisen Amazon.co.uksta ja kaikki toimitukset yms jutut meni hyvin :-) Mitäs tykkäätte`? Mä tosiaan tykkään !

4 kommenttia :

  1. Nyt mun on kyllä pakko sanoo, että saatan olla vähän kateellinen :D toi on täydellinen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Pitkää mäkinm olin kateellinen niille joilla oli ihana MK :-D Nytpä ei tarvii enää olla !

      Poista
  2. Tää blogi on jotenkin tosi ihana :) ! Millaisessa työssä olet? Ihanaa kun teillä on ihan oma koti! Saatko muuten mitään tukia? Sen yleisen asumistuen vai? :) oon itse kans ostamas omaa asuntoa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oi kiitos :-) Mä oon luontaistuotekaupassa myyjänä. Mustakin se on ihanaa, kun ei tarvii maksaa vuokraa kellekään vieraalle ! Ja saan opintotuen, mutta en sitä siihen kuuluvaa asumistukee.

      Poista

kiitos kommentistasi :-)