27.8.2012

Let Me Love You Until You Learn To Love Yourself


Biisi,joka soi tällä hetkellä repeatilla ♥

Viime postauksesta onkin jo vierähtänyt tovi. En yksinkertaisesti oo oikein ehtinyt dataileen. Mulla onkin muutamat postausmatskut varastossa ja aletaanpa purkaan niitä lauantaista !

Lauantaina Mikko oli kutsut tänne meille sen kavereita illan viettoon, joten niin mäkin laitoin vähän extempore kaverille viestiä, että miten olis sangria-ilta meillä. Onneks Tiia oli heti valmis :-D Tarkotus oli olla vaan meillä, ehkä käydä kaupungissa parilla. Mutta sangria teki tepposet ja vei mua 6-0. Mentiin meiltä Miamii, sunnuntaina heräsin mitä ihanimpaan oloon. Huhhu.


No ei mun maanantaikaan sen paremmin mennyt, täytyy sanoo. Aamulla heräsin kukonlaulun aikaan silmät aivan turvonneina, josta syytän Nelosen leffaan. Siitä sitten aamuttoimet ja bussilla kouluun kahdeksaksi. Turhaan! Opettaja ei ollut viitsinyt ilmoittaa, että kurssi alkaakin vasta ensiviikolla ja koko ryhmä istuttiin siellä luokassa sitten aivan turhaan. Hengailin sitten vaan koululla ja odotin, että pääsin syömään. Takaisin kotiin puolenpäivän aikaan, ajatuksissa pyöräillä uudelle salilleni ekaa kertaa. Pihassa huomaankin sitten, ettei mun rakasta Jopoo näy missään ! Se oli varastettu :-( Hermot meni, mutta en luovuttanut vaan lähdin sitten kävellen sinne salille. Onneksi saan vakuutuksesta korvaukset siitä pyörästä. Silti harmittaa, se oli mulle rakas.

4 kommenttia :

  1. Ompas kivan näköinen asuyhdistelmä!

    Täytyy muuten todeta monia blogeja kauan lukeneena, että tää sun blogi on ihanan "tavallisen" oloinen nykyajan blogeihin verrattuna! :)

    VastaaPoista
  2. Hei kuka oikeesti pöllii toisen pyörän:( Vähän kurjaa! ps. ihanan näköistä sangriaa:D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No älä. Olin niin maassa ! Se oli liiankin hyvää <3:D

      Poista

kiitos kommentistasi :-)