27.10.2012

talvibuutseja metsästän

Mä oon todellinen vilukissa ja mun varpaat jäätyy tuolla pihalla tosi nopeesti. En omista aitoja UGGeja, enkä niitä kyllä tänäkään vuonna raaski hankkia. Oon muutamina vuosina ostanut sellaset superhalvat Uggin tyyppiset kengät, ja ne on kyllä olleet aivan kaameita. Niillä oon liukastellut, niiden pohjat ovat menneet ruttuun ja viimeisimmistänikin taisi lopulta pohja irrota ? Nice.

Selailin nettikauppoja sopuhintaisten talvisaappaiden toivossa. Zalandolla silmiini osui Espritin Uggien tyyliset kenkulit. Ainakin päällepäin näyttää ihan hyvältä ! Pohjassakin voisi olla jopa pitoa. Onko kellään kokemusta näistä? Ajattelin laittaa nämä itselleni tilaukseen, jos kukaan ei näitä lyttyyn tule haukkumaan :-D


Esprit UMA - Talvisaappaat löydät täältä

Värivaihtoehtojakin kyseisistä popoista löytyy viisi kappaletta. Neljä niistä oli mieleeni. Auttakaa mua vielä valitteen näistä kaikkein kivoin väri :-D !

sisältää mainoslinkin

4 kommenttia :

  1. Mä oon kattonu noita samoja kenkiä ku näin yhellä tytöllä koulussa tollaset harmaat! Pitäs itekki varmaa tilata ku toi talvi nyt näytti tulleen..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä oon kans noihin harmaisiin vähän kallistumassa, ihana sävy ! :-) joo sepä juuri, talvi vähän yllätti :-D

      Poista
  2. Ite tilasin just uggeista ruskeat ja harmaat kun en osannu päättää väriä. Aattelin että steppailen ympäri asuntoa niillä niin kauan kun osaan valita ja site laitan toiset takas. (ainaki toivottavasti osaa valita) :DD

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)