18.1.2013

18/1

Kivaa viikonlopun alkua kaikille :-) Ihan ku eilen olisin kirjoittanut, tuon maanantain postauksen.. eli tais viikko vaan hujahtaa ohi. Mulle tää viikko on ollu aika rankka, oon ollut väsyny ja poukkoillu vaa paikasta toiseen. Tänään pääsin onneksi aikasin ja iltapäivä on varattu niinkin kivoille asioille kuin siivoominen ja saleilu. No saleilu on oikeestikin kivaa, en oo kunnolla sinne ehtinyt tällä viikolla ja nyt tekee mieli vetää oikein kunnon jalkareeni !!

Tämän näköisenä liikuin kuitenkin keskiviikkona ..

Keskiviikkona ehdin onneksi nähdä pian vaihtoon suuntaavaa kamuani. Mun sushikamua ! Kenen kaa käyn seuraavat puoli vuotta sushilla nyt :-( Me siis tapasimme viimeisen aterian merkeissä. Kiitos vaan Iitu kun jätät mut tänne Suomeen yksin sushihimojeni kanssa.

Mutta nyt alan vihdoin hommiin. Mitä teillä on suunnitteilla viikonlopuksi? Mulla on yllätys yllätys töitä tiedossa. Mutta ehkä sitä jotain muutakin ehtii :-)

4 kommenttia :

  1. Syödään sushia skypen välityksellä ja si Hollannissa ku tuut!;) -iitu

    VastaaPoista
  2. Mä voin olla sun sushikamu :DDDDD Oikeesti tosi harvat syö sushia. Okei pari oon käännyttäny :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. OIKEESTI! :-DD Jee. NIIN SYÖ. Täytyy siis pitää sushitreffit!;)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)