27.1.2013

friday's

 Moii! Viikonloppu on loppupuolellaan ja siiitä on selvitty.. joten kuten. Perjantaina oli ne kaverin läksiäiset ja meillä oli ihan hirveen kivaa. Syötiin pizzaa, jutusteltiin, kuunneltiin vanhempaa musiikkia, pelailtiin ja juotiin Sangriaa. Viimesin ei ollut kylläkään hyvä idea, se on aiemminkin koitunut mun kohtalokseni nimittäin. Tästä lähtien kieltäydyn siitä kokonaan eikä siitä sen enempää ! :-D Tämän näköisenä olin perjantaina liikkeellä ..


Äsken tajusin, että mulla olisi ihan hirveesti kouluhommia tehtävänä. Enkä oikein tiiä mistä alottaisin. Nääh. Kai se on pakko alottaa kuitenkin jostain, että ehdin vielä salille tänään.

Toivottavasti teillä on kivempaa tekemistä näin sunnuntaina!:-)

6 kommenttia :

  1. Aivan ihana toi paita! <3 Mistä se on?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitoksia <3 se on hennesin aleilta hommattu :-)

      Poista
  2. Onpas jännä paita, ei ihan minun tyyliäni, mutta sinulle sopii hyvin ja asu näyttää kivalta.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä tykkään tuosta paidasta :-) Kivan erikoinen. Kiitos sulle !

      Poista

kiitos kommentistasi :-)