28.1.2013

kevään takit

Kevät lähestyy hitaasti mutta varmasti. Ja mä odotan kevään pukeutumista jo niin kovasti! Mun tekisi mieli  hankkia vaikka kuinka monta uutta kevättakkia, niin paljon ihania uutuuksia olen jo bongannut. Itseasiassa haluasiin uusia koko kevättakkivarastoni, melkein mikään vanhoista ei miellytä tällä hetkellä silmää :/

Tänä keväänä olen iskenyt silmäni erityisesti nahkatakkeihin, sekä osittain nahkaisiin takkeihin. Myös joku kevyt parkatakki olisi kiva. Ostinkin aleilla Ginasta ihanan niittinahkatakin, ja olen niin onnellinen siitä! En malttaisi odottaa sen käyttöönottoa :-)

ylärivi: musta ketjuin koristeltu takki - täältä / parka - täältä / niittinahkatakki - täältä / niittinahkatakki - täältä
alarivi: trenssi - täältä / nahkatakki - täältä / armyvihreä takki nahkahihoilla - täältä♥! / harmaa takki - täältä

Selvennän sen verran, että taitavat olla kaikki nuo "nahkaiset" tekonahkaisia kuitenkin :-) Tuo armyvihreä on vienyt sydämeni täysin !! Pitäisiköhän laittaa tilaukseen?  Mietin vain onko se kovin vaikea yhdisteltävä. Täytyy varmaan tehdä jonkinlaisia kollaaseja sen ympärille ja miettiä sitten :-)

sisältää mainoslinkkejä


Ei kommentteja :

Lähetä kommentti

kiitos kommentistasi :-)