26.2.2013

25/2

Hei ! Eilen käytiin kaverini kanssa katsomassa Les Miserables ja tällaisella asulla olin liikkeellä. En ollut millään tavalla tutustunut leffaan etukäteen, en edes tiennyt että se oli musikaali.. hyvä mua. Joka tapauksessa oli ihan hyvä pätkä oli, vaikka se laulettiinkin alusta loppuun. Yhteensä kaksi tuntia ja kolmekymmentä yhdeksän minuuttia !


Huomaatteko mun hiuksissa mitään muutosta ? Laitettiin sunnuntaina siskon kanssa se liukuvärjäys. Ei siitä nyt ihan täydellinen tullut. Ensinnäkin se tarttui mulla jostain syystä vain ihan latvaan. Olisi varmaan pitänyt antaa vaikuttaa pidempään ? Lisäksi se sävy oli ihan keltainen. Laitoin näihin latvoihin jo pariin kertaan tuhkaiseksi sävyttävää hoitoainetta sekä sellaista kevytväriä ja nyt ne ovat ihan siedettävät. Meinasin jo, että haen kaupasta värin ja värjään ne pois, mutta taidan nyt vaan antaa olla ja käyttää ahkerasti sitä sävyttävää hoitskaa. Ei kai ne niin pahat ole ?



Eli jos sulla on tuhkaan taittava hiusväri, etkä ole mikään ekspertti noissa värjäyshommissa, kehotan miettimään kahdesti liukuvärjäyksen tekoa kotona !!

4 kommenttia :

  1. Muistan lukeneeni täältä että haaveilet seuraavaksi Coccionellin laukusta !
    Niin olin eilen Radiokirppiksella siä oli 50e laukku.ovhksi oi laitettu 280e. Mun Silmään vaikutti aidolta :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Eikä! Pitää käydä katsomassa! Toivottavasti olisi vieläbtorstaina, sillä huomenna olen koko päivän töissä. :( Muistatko minkä kokoinen ja värinen se oli?

      Poista
    2. Musta ! (: Kohtuu iso, sellanen näppärän kokoinen. Vähän erikoisen mallinen mun mieleen . Se on siinä pukukopeilta päin oisko ollu toinen väli tai kolmas :) Aika perällä. (:
      Löytykö?

      Poista
    3. No en kun minä hömelö unohdin koko laukun. Piti käydä tän päiväsellä kaupunkireissulla. Höhhöh :(:( tais mennä sivu suun, kun huomennakaa en pääse.

      Poista

kiitos kommentistasi :-)