24.2.2013

PICS




Tässä tulisi kuvia, joita olen viime aikoina napsinut puhelimellani ..


1. Minä ja Pokemonpeli ollaan viimeaikoina vietetty aika paljon (liikaa) aikaa yhdessä :-D Mä pelasin pienenä paljon kaikkia pelejä, kuten Pokemonia, Digimonia, Simssiä ja edelleen ne tuntuu kiinnostavan.
2. Viime viikonloppuna ostin vihdoin jotain, mikä on roikkunut ostoslistalla pitkään. Harmaan t-paidan v-kauluksella. Superjees bleiserin kanssa ! Miksi en ole ostanut tätä aikaisemmin ?


3. Minä ja Masanderi. Se on jo aika mötkö.
4. Salilla on käyty ahkerasti tällä viikolla. Niinkin ahkerasti, että mun kävely on ollut todella naurettavan näköistä viimeiset kaksi päivää. Tänään taas !


5. Asu uuden t-paidan kera. Me likes !
6. Kevät tulee vihdoin


 7. Muistakaa nää!
 8. Ulkoilemassa. Sain Hilmankin poseeraan, kun houkuttelin herkulla ;-)


9. Eilinen impulsiiviostos. Mun ei ollu tarkotus värjätä hiuksia  vielä pitkään aikaan, mutta kaipaan pientä muutosta. Katotaan koska uskallan laittaa tän päähän :-D
10. Töihin oli tullu uusia herkkumakuja vanukkaista. Pitäisko mun vihdoin ostaa ? Toi valkosuklaa houkuttelisi ja kovaa :p

Mut löytää Instagramista nimimerkillä sannnagram sannaanniinan:-)

9 kommenttia :

  1. Sandi on nätti :) -ipe

    VastaaPoista
  2. Mulla on tota valkosuklaata ja on se ainaskin hurjasti parempaa kun saman sarjan normisuklaa, suosittelen :-) Makeutusaineellehan se maistuu mutta menee kyllä jos on pahemman sortin herkkuperse niinku minä :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla kokemuksia:) mäkin luultavasti ostan sitä, jos kerranki löytäs terveellisen herkun;-)

      Poista
  3. Voitko jakaa mielipiteesi tuosta hiusväristä kun olet värjännyt? :)

    VastaaPoista
  4. Vitsi tarvisin itsekin tuommoisia ihan basic t-paitoja. Niin hyvä käyttää statement-korujen kanssa! :) JA KÄÄÄÄÄK haluan tuota valkosuklaa puddingia!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin on! Pitää itsekin ostaa ainakin musta vielä:) niin munkin!!

      Poista
    2. Njäääh toi valkosuklaa maistuu ihan vaniljalle :(

      Poista

kiitos kommentistasi :-)