28.6.2013

Kaikki laukkuni

Suunnitelmat hieman muuttuivat tämän päivän osalta. Mulla oli koko eilisen vähän huono ja kummallinen olo, mutta ajattelin sen johtuvan helteestä. Illalla kuitenkin mittasin varmuudeksi kuumeen ja huppista, kuumettahan mulla oli. Todennäköisesti olin siis ollut eilen salillakin kuumeessa :| Täksi päiväksi jäin sitten kotiin ja se Ideaparkinkin reissu siirtyy hieman. Sen verran mulla on kuitenkin voimia, että päätin toteuttaa yhden postaustoiveen.

Multa pyydettiin postausta mun kaikista laukuista tällä viikolla ja tässä se nyt tulee! Mitä laukkuihin tulee, musta on suosikki värini. Musta on helposti yhdisteltävissä kaikkiin asuihin. Pitkään olen haaveillut uudesta, hieman suuremmasta mustasta laukusta. Mutta en ole vieläkään päättänyt minkä haluaisin! Tässä kuitenkin tämän hetkinen laukkuvarastoni ..


Tämä Michael Korsin laukku on eniten käyttämäni laukku tällä hetkellä. Se on kokonsa puolesta just passeli kouluun ja töihin. Mä siis kannan ihan liikaa kamaa mukanani. Tätä koko luokkaa haluaisin sen mustan laukun olevan myöskin. Oon jopa miettinyt, pitäisikö hankkia tämä sama mustana?


 Täma on sitten varmaan toisiksi eniten käytetty laukkuni. Myöskin Michael Korsin.


Tämän laukun olen hankkinut Ebaysta. Viime aikoina jäänyt harmillisen vähälle käytölle!


Tämä Mangon laukku on juuri passelin kokoinen esimerkiksi kaupungille lähtiessä.


Tämän nahkalaukun oon ostanut Bulgariasta pari vuotta sitten. Oli pitkään suosikkini, nyt taas jäänyt vähän vähemmälle käytölle. Täytyy ottaa käyttöön pikimmiten siis!


Kumpikin iltalaukku Hennesiltä.


Lemppari iltalaukkuni on Ted Bakerin.


Ja uusin tulokas on tämä Korsin pikku söpölänen :-)

Siinähän ne, mikä on teidän lemppari?

8 kommenttia :

  1. Voi tuo Korsin pikkusöpöläinen on myös minun haavelistallani ollut jo pitkään; hieman vielä mietiskelen tosin sitä, onko laukku hiiieman liian pikkuinen, kun mukaan pitäisi kuitenkin aina mahtua vähintään lompakko, kännykkä, avaimet... :D ♥

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Se on niin söpö!!♥ Mutta se on tosissaan pieni, lompakko ei mahdu, kännykkä jotenkuten :-)

      Poista
  2. Toi eka laukku näyttäisi niin hyvältä mustana(kin)! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niimpä niimpä! vielä mietin kuitenkin viitsinkö ihan samaa hankkia.. Vaikka toisaalta on ollut tosi hyvä käytössä :-)

      Poista
  3. Kiva kun toteutit tän postauksen!:) mulla on suunnitelmissa ostaa korsin laukku ja just mustana mutta en osaa päättää että minkä haluan!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Korsillä on kyllä ihan liikaa ihania laukkuja, tiedän tunteen :-D!! ja ole hyvä vain :-)

      Poista
  4. Onko tuo eka laukku Travel Tote? :) itse olen hankkimassa siitä medium -kokoa mustana, ja tuo näyttää kyllä melkeen samalta! :)) Ja ihana toi pikkuinen Hamilton vikassa kuvassa!<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kyllä on :-) Mutta tuo on sitä large -kokoa :-) se on kyllä söpönen !!

      Poista

kiitos kommentistasi :-)