25.8.2013

mökillä

Kun kaupungin hälinä ja perusarki alkavat kyllästyttämään, lähdetään poikkeamaan meidän mökillä. Sinne kun pääsee, katoaa mielestä murheet ja huolet saman tien. Oon tainnut josks aiemminkin mainita, että tykkään onkimisesta. Itse asiassa se on yksi kivoimmista jutuista mitä tiedän :D Tälläkin mökkireissulla kalastin yhteensä tunteja. Se oli kivaa vaikken mä mitään saanutkaan, siinä laiturilla oli niin lämmin ja tyyntä. Paitsi melkein hauen ja siinä kohtaa meinasin saada sydärin. Haha.Tässäpä kuvia reissulta ..


Mikko sai hauen ja se on tossa pannulla!! Se oli ihan varmaan se sama, minkä mä meinasin saada. Tiedän sen siitä, kun mä en saanut mitään vaikka kalastin paljon pidempään :D Mutta tiettekö, mä tein kaiken likasen työn! Perkasin ja suolestin ja valmistin sen alusta loppuun ihan ite. Ja oli muuten hyvää.

Huomenna alkaakin jo viimeinen duuniviikko. Jännää! Kivaa sunnuntaita kaikille :)

6 kommenttia :

kiitos kommentistasi :-)