21.8.2013

pics

Voi vitsit, mun kone vetelee viimesiään .. taas! Ehkä jotkut muistavatkin, kuinka valittelin keväällä, että mun kone hajoo ihan just. No sehän lahos lopullisesti tossa pari viikkoa sitten, enkä hankkinut uutta sillä veljeni osti uuden koneen ja sain sen vanhan läppärin käyttöön. En sitten tiedä, onko vika mussa, mutta tääkin sanoo ittensä irti ihan just. Päätin, että nyt kyllä hommaan sen uuden koneen, ei muu auta. Ensi kuu elellään muuten varmaan kaurapuurolla :-)

Asiasta ihan toiseen, tässä kuvia, mitä tänään ja lähi päivinä napsinut. Mä oon todellinen koti-ihminen. Parasta on se, kun oot laittanut kodin kuntoon, teet jotain hyvää syömistä ja alat katseleen lemppari sarjaa ♥. Sitä mä alankin kohta tekeen !!


Ostin maanantaina uuden kalenterin. Se on kyllä kiva vaihe vuodesta, kun saa alottaa täytteleen uutta kalenteria. Ei näytä syksy sitten enää niin ankealta. Haha.

4 kommenttia :

  1. toi kalenteri on tosi kivannäkönen, mistä?:) on yks juttu joka saa mut aina siistimään koko kämpän, nimittäin joku uus juttu. Uus vaate saa järjestämään vaatehuoneen, kukkakimppu tai vaikka uus kello/tuoli/sängynpeite jne on sama vaikutus :D
    Ihana koru! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sama mulla :-D Eitee mieli laittaa uusia juttuja esille sotkuiseen kotiin!! Kalenteri löytyi Tiimarista :-)

      Poista
  2. Voi mikä haukku se siellä kuikkii :D Blogisi vaikuttaa muuten tosi kivalta, jäänpäs seurailemaan :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hihii Marttahan se :-) Kiva kuulla, jää ihmeessä!!

      Poista

kiitos kommentistasi :-)