28.10.2013

sunday

Eilen päätettiin lähteä kaupunkiin pyörimään ja syömään, kun kerran kummallakin oli vapaata eikä mitään menoa. Aika harvinaista sanoisinko, yleensä yhteiset menot pitää aina sopia etukäteen. Pyörittiin muutama kauppa läpi, mutta nälkä kurni sen verran, että aika pian suunnattiin Cafe Europaan herkuttelemaan. Tällaisella asulla olin liikkeellä ..


Ekaa kertaa koitin vähän kihartaa tota mun lyhyttä tukkaa. Täytyy sanoo että tykkään siitä enemmän suorana mut kai se tollainkin menee. Noi saappaat on uutukaiset, tilasin ne Hulluilta Päiviltä. Eli nyt on nahkasaappaat: check!


Cafe Europassa söin itseasiassa ekaa kertaa.. Aiemmin oon keskittynyt juomapuoleen. Otin tollasen lämpimän vuohenjuustoleivän ja oli kyllä herkullista!


Jälkkärikkä käytiin Jugissa Koskarissa. Mä niin tykkään siitä paikasta. Siellä saa itse täyttää kupin erilaisilla frozen yogurteilla ja lisukkeita saa myös lisäillä oman maun mukaan. Suosittelen siis!

4 kommenttia :

  1. Tosi kivan näköiset talvisaappaat! Mulla aina käy niin, että kun ostan saappaat, ne jotenkin levähtää ja menettää muotonsa ihan muutaman kuukauden käytön jälkeen. Noi sun näyttää kuitenkin kivan ryhdikkäiltä ja siisteiltä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu ne tuntuu ainakin tosi jämäkiltä ja hyviltä! :-)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)