1.10.2013

hiusjuttuja


Taas kerran mä pohdin hiuksiin liittyviä probleemia! Viime hiuspostauksessa pohdin värjäisinkö hiukseni tummaksi, tällä kertaa mietin uutta mallia. Tätä ei olisi minusta uskonut, mutta oon alkanut miettimään lyhyempää hiusmallia. Mä oon aina ollut sitä mieltä, että pitkät hiukset on asia mikä tekee naisesta kauniimman. Kuitenkin, nyt haluaisin vaihtelua! Tää sama "malli" kun on ollut mulla varmaan 7 vuotta yhteen putkeen. Ja myönnetään, olen myös aika laiska laittamaan hiuksia ja lyhyemmällä pääsisi helpommalla. Ajattelin varata kampaajan muutaman viikon päähän, toivottavasti siihen tuoliin istuessa ei mene pupu pöksyyn! Tuossa yllä jotai sen tyyppistä mitä olen hakemassa. Jessica Alban pituus taitaa olla se mihin tähtään ja mihin ylipäätään uskallan lähteä ;-D

Mitä mieltä olette ajatuksesta? :-)

4 kommenttia :

  1. Toimii!! Ehdottomasti :) itellä oli 5 v sama malli (perus pitkä ja paksu, aina tiellä enkä jaksanut laittaa sitä ikinä) ja keväällä napsasin pois, tyytyväinen olen polkkaan ollut enkä ole päivääkään katunut, suosittelen!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hyvä kuulla! Varmasti saisi kunnon napsimisella tästäkin reuhkasta siistimmän, helpomman sekä terveemmän :)

      Poista
  2. oi, ehdottomastu tummempi ja lyhyempi!! Oon aina rakastanu sulla tummaa tukkaa, se korostaa jotenkin tosi upeesti sun kasvoja, mutta nyt kun rupesin miettimään vielä lyhyempää mallia, niin kyllä!! :) eniten näkisin sut chery colen tukassa, niin väriltään kuin pituudeltaankin, mutta ehkä tosiaan kannattaa ihan vähän enemmän jättää pituutta, ainakin alkuun :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Tuo Cheryl Colen tukka on tuossa kyllä älyttömän kiva:) mutta noim lyhyeksi en ainakaan heti taida uskaltaa! Tummaan en taida vieläkään siirtyä, tää nykyinen on siitä niin kiva, ettei juurikasvua pahemmin huomaa:D ehkä mä jossain kohtaa repäisen!

      Poista

kiitos kommentistasi :-)