3.10.2013

If the sky comes falling down, for you, there’s nothing in this world I wouldn’t do.

Moikka ja kivaa torstaita! Mulla oli tänään vapaapäivä. Ihan parasta! Oon tehny niin paljon kaikkee kivaa :-) Ja joo, tällä viikolla on ollut paljon parempi fiilis kuin viime viikolla :-) 

Aloitin päiväni reenaamalla pitkästä aikaa. Se on edelleen  paras tapa aloittaa päivä! Lihaton lokakuu on alkanut, joten reenailun jälkeen kokkailin kasvisruokaa jonka reseptin aattelin tännekin laittaa. Tää uus ruokavalio on vaikuttanut muhun aika positiivisella tavalla. Oon innostunut ruuanlaitosta ihan eri tavalla! Saa nähä, että onko tää vaan alkuintoo mut toivotaan että tää jatkuu!


Iltapäivällä suunnattiin Idikseen shoppaileen. Tein pari ihan huippua löytöö, mut toisaalta jäi viä pari juttua ostoslistalta uupumaan. Löysin mm niin kivan villakangastakin! Oi että oon ilonen, että se löytyi näinkin helposti. Yleensä kun lähden takkia metsästämään, on koot jo menneet mutta nyt nappasin viimeisen kolmekutosen! Olin ihan varma siinä niitä takkeja selaillessa, että kokoa ei ole kun rivi alkoi lupaavasti neljänelosilla ja nelikakkosilla. Mutta siellä se mun takki oli, ihan vikana!


Idiksessä tuli myös syötyä ekaa kertaa ulkona lihattomalla. Oltii Coyotessa ja otin vuohenjuustosalaatin. Se oli aivan taivaallista! Siis oikeesti, paras salaatti mitä oon ravintolassa syönyt. No okei, oon syönyt salaattiannoksen ravintolassa ehkä viisi kertaa, mutta kuitenkin.

Sellaista. Mitäs pidätte asusta :-)?

8 kommenttia :

  1. Kiva asu. :) Ja oi kun näyttää hyvälle toi salaatti! :p

    VastaaPoista
  2. Oon ettiny villakangastakkia koko syksyn, kerro ja näytä millasen ja mistä ostit! Vaikka veitkin vikan koon :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. http://m.hm.com/fi/product/13929?article=13929-C#mediaType=FASHION_FRONT sitä saa näköjään netistä:)! Tuollainen.

      Poista
  3. Hhah ihan huippuja kuvia vaikka tuolla onki vaikka mitä taustalla! :D Mua aina ressaa jos taustalla on just jotain tuollasta ylimäärästä härpäkettä, mut ei kyllä haittaa ollenkaa ku näitä kuvia kattoo :D Ehkä se on sit se itsekriittisyys..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo toi traktori on cool:D se on vähän tällästä ku kotikatu on rempassa!!

      Poista

kiitos kommentistasi :-)