15.11.2013

15/11

Moikka! Musta tuntuu, etten oo ollut tässä maailmassa moneen päivään :-D Mulla kun on tänään tentti, ja oon kerrankin lukenut. En oo vielä kertaakaan AMK-aikanani lukenut tenttiin näin paljoa, joten sopisi mennä läpi. Muuten oon propleemissa.

Kaikki ylimääräinen aika on siis mennyt tällä viikolla lukemiseen. Hetki sitten lopetin, en vaan enää pystynyt keskittymään, vaikka edelleen takaraivossa on tunne, etten osaa läheskään kaikkea. Ehkä silti hyvä antaa aivojen levätä ennen koitosta. Nyt rentoudun selaillen blogeja ja kuunnellen musiikkia. Se kuulostaa tänään jotenkin erityisen hyvältä!


Asiasta ihan toiseen, osaisittekohan auttaa mua? Mä nimittäin haluaisin ostaa uuden meikkivoiteen. En oo vieläkään löytänyt luottomeikkivoidetta itselleni ja nyt haluaisinkin kuulla teiltä, mitä suositte. Hinta saisi pyöriä korkeintaan kahdenkympin tienoilla. Kiitos jo etukäteen, jos osaatte auttaa :-)

5 kommenttia :

  1. Mä olen tykännyt tosi paljon Baremineralseista. :) Tuolta yleensä tilaan ->

    http://www.lookfantastic.com/bareminerals-original-spf15-foundation-fairly-light-8g/10552260.html

    VastaaPoista
  2. Kaunis olet ja voi tota koiruutta :D Meikkivoiteista lempparini on Cliniquen Anti-Blemish solutions, tosin jos kasvoissa ei ole paljon peitettävää (kuten näyttäisi ettei sulla ole ;) ) niin saattaa olla vähän turhan tuhtia. Mutta Cliniquella on muutenkin aika hyviä tuotteita! Esimerkiksi sarjan Even Better -meikkivoidetta on paljon kehuttu!

    VastaaPoista
  3. Lumenen CC-voide on mun uus ehdoton suosikki, jonka olen bongannut blogeista ja kavereiden suosittamana! Oon aikaisemmin käyttänyt Lancomen Teint Idolea, joka on myös hyvä mutta hieman kalliimpi. Lumenen on hinnaltaan kympin luokkaa, ihanan kevyt, mutta riittävän peittävä... Suosittelen kokeilemaan ;) Sini

    VastaaPoista
  4. Ahhahahaah ihana toi mopsi :DDD sain päivän naurut sen ilmeelle!

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)