12.11.2013

uusia

Mukavaa tiistaita teille! Mulla olisi tänään tiedossa tenttiin lukua ja siivoilua, mutta ihan ensiksi  voisin esitellä teille muutaman kivan ja uuden hankinnan.

Jostain syystä oon tosi huono hankkimaan salivaatteita. Ehkä siks, kun niihin saa jotenkin tosi helposti uppoon pennin jo toisenkin. Ja ehkä mulla on edelleen päähän pinttyneenä ajatus siitä, että salivaatteiden ulkonäöllä tai kunnolla ei oo pahemmin väliä. Niinkun ei ollut pienenä koulun liikkatunneilla, kun vanhoista ja kuluneista t-paidoista tuli urheilupaitoja. Nykyään kuitenkin salimuoti on ihan oma kategoriansa. Instagramissakin seuraan muutamaa fitnessmimmiä ja kyllä niiden salivarustusta katsoessa tulee jo pieni kateus pintaan!

Vähän pääsi juttu karkaamaan käsistä. Näitä uusia salitossuja en pelkän ulkonäön takia hankkinut, vaan mä ihan tosissaan tarvitsin uudet treenikengät. Vanhat kun oli siskon vanhat ja hiersi ikävästi. Silti olin sinnitellyt niillä varmaan vuoden :-D Aina ei vaan saa hankittua sitä, mitä tosissaan tarvii vaan mieluummin tuhlaa ne rahat johonkin "hauskempaan". Onko kohtalotovereita? Ei sillä että nää uudet Niket ois rumat, itse asiassa nää on musta ihanat!

Kenkien lisäksi on tullut ostosteltua muutama korunen. Mä tykkään hirveesti statement-kaulakoruista ja nyt mun kokoelma aikaa oleen aika hyvä! Löysin nää kummatkin Lindexiltä, alesta. Oon ihaillu tota vihreetä muutamista blogeista ja nyt sain sen itselleni vitosella!! ♥ Tuo pienillä ruusuilla varustettu koru taas maksoi kolmosen. Ihan huippulöydot tuli kyllä tehtyä!


Mitäs pidätte uutuuksista?

5 kommenttia :

  1. Ihanat niket! Mä voisin käyttää noita salin ulkopuolellakin, ihan arkiasuissakin kun on niin hienot :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Samaa mieltå, ne olis ihana yksityiskohta asussa:)!

      Poista
  2. oon kans kattelut tota lindeks koruun moneen otteeseen (eikä hintakaan ole enään päätä huimaava alkuperäiseen verrattuna) mutta ongelmana on minkä kanssa sen pukisi :/ onko ideoita?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mun mielestä toi on sopinut yllättävän moneen asuun:) se tuo muuten neutraaliin asuun kivasti väriä jne. Oon käyttänytsitä neuleiden kanssa, bleiserin kanssa ja ihan vaan t-paidankin kanssa:)

      Poista
    2. Hmm täytyypä käydä katsomassa onko niitä vielä koskarissa :)

      Poista

kiitos kommentistasi :-)