24.11.2013

24/11

Moi lukijat! :-) Meidän matka sen kun lähenee ja mä alan oleen jo ihan täpinöissä! Tänään haettiin matkalaukut ja nyt voikin alkaa jo pikkuhiljaa pakkaileen. Huomenna on tosin tiedossa ihan hirrmunen päivä, kun on ensiksi koulua ja sen jälkeen töitä. Mutta enköhän mä ehdi pakkaileen tän viikon aikana. Luulis.

Oon koittanut tässä jo muutaman viikon syödä extraterveellisesti ennen tulevaa matkaa ja kahden viikon herkuttelua. Oon myös ollut jonkin näkösessä herkkulakossa. Yleensä ottaen oon kaiken maailman lakkoja vastaan, koska tuntuu et herkkuja tekee sillon vaan enemmän mieli ja usein joku karkkilakkokin on helppo kiertää ja syödä vaikka jäätelöö ja keksejä niiden karkkienkin edestä. Mut nyt aattelin kokeilla, ihan vaan kun en oo koskaan ennen kokeillut. Ja haluan koetella mun surkeeta itsekuria! Kyllä mä melkein sen pari viikkoo jaksoinkin olla ilman mitään herkkuja. (Niin mikä itsekuri..) Eilen pidin kuitenkin vapaapäivän lakosta ja terveysintoilusta ja hain sushia! Ja illalla vetäsin vielä kunnon leffapopparit. Nyt luulis jaksavan lakkoilla viisi viimeistä päivää tätä mun naurettavaa lakkoa.
Eilen oltiin tosiaan leffassa ja yllä on illan asua. Lähdettiin vähän extempore katsomaan uusin Nälkäpeli. Ja olihan se ihan hyvä :-) Mitäs pidätte asusta? Nyt meen iltapalan ja Breaking Badin pariin. Kivaa tulevaa viikkoa teille!

6 kommenttia :

  1. siis apua :D luin sun 2011 loppuvuoden postauksia ja siis vau mikä tukka :D siis sopii sulla ihan uskomattoman hyvin ja hitsi kun olit kaunis :D ei siis sillä ettet nyt olis, mutta se oli kyllä etttä vau :D En tie luetko xenia's day blogia, mutta tuli ihan mieleen se xenia kun sillä oli tumma tukka :) Sitten hei vielä yks kysymys :) Miten se kolmen koiran ulkoilutus sujuu?:) ollaan itse mietitty kolmatta koiraa (chihuahuaa) eli ulkoilutus olisi kutakuinkin samantyyppistä kun 3 mopsin :D mitä välineitä käytätte kun ulkoilutatte kaikkia 3 kerralla?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hahha kiitos! :-D Ehka vielä joku päivä palaan siihen tummaan :-) Hauskaa, Xenian blogi on yksi lemppareitani!! Noh, ei se nyt täysin ongelmitta suju, toi nuorin kun on aikamoinen häsläri ja saa helposti narut solmuun. Pidemmät lenkit käytetään yleensä kahdessa erässä tai sitten yhdessä Mikon kanssa. Meillä on ihan tavalliset hihnat, on myös sellainen kaksoishihna, johon saa kaksi koiraa. Se ei kuitenkaan ole niin kiva koirille, kun usein vetävät toisiaan :s

      Poista
  2. Kaikki on kyllä kehunu tota leffaa! Ja hei missä kaudessa ja jaksossa oot menossa Breaking bad ja mitä mieltä oot siitä sarjasta? :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oon vitos kaudessa, olisko vitos jaksossa. On se hiton hyvä, välillä vaan niin ahdistava mulle!! :-D

      Poista
  3. Helooou :) Koska sä muuten valmistut? Kun etkös oo suorittanu molemmat harjottelut jo?:) ja minkälaisia suunnitelmia sulla on valmistumisen jälkeen?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Heips :-) Vuoden päästä pitäisi olla paperit kourassa. Keväällä tarkoitus aloittaa opparia. Ja juu, harjoittelut on suoritettu :-) Valmistumisen jälkeen haluun töihin:-D En tällä hetkellä jaksa oikein enää opiskelua. En tosin yhtään tiedä millaiseen työhön hakeudun:-D

      Poista

kiitos kommentistasi :-)