10.11.2013

You light the spark in my bonfire heart

Musta tuntuu, että useemmin nää asukuvat epäonnistuu kuin onnistuu :-D Tänäänkin otettiin mun mielestä kauhee kasa näitä kuvia ja tässä on parhaimmat niistä. Tuulen puuska taisi yllättää tai jotain. Mutta eiköhän asu käy näistä silti ihan hyvin ilmi?

Tänään oli isänpäivä ja sehän tiesi mummulakierrosta ja isän moikkaamista. Mummulla käynti tietää aina ähkyä ja sokerihumalaa ja tänään niitä käyntejä olikin kaksin kappalein. Kotiin lähtiessä olo ei ollut mikään ihanin, mutta eipä näitä tuplakäyntejä niin usein ole. Ainakin olen aivan täynnä!


Todella pitkästä aikaa mulla oli toi laukku käytössä :-) En oo raaskinut siitä luopua vähäisestä käytöstä huolimatta, kun se on mun mielestä kuitenkin aika kiva ja nätti nahkalaukku. Tänään tuli mieleen, että voisi sitäkin taas vaihteeksi ulkoiluttaa. Muuten asu oli aika perus mua, mutta viihdyin oikein hyvin! Mitäs pidätte?

6 kommenttia :

  1. Toi Lindexin kaulakoru on upea! :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Niinpä! :-) Mulla kävi tuuria, sillä löysin sen alesta!

      Poista
  2. Sulla on ihana blogi! Löysin tänne kesällä ja oon kyllä tykästyny kovasti :-)

    Saanko kysyä että missä oot töissä ja asutko siis tampereella?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Aivan ihanaa saada tälläinen kommentti, kiitos :-)

      Työskentelen luontaistuoteliikkeessä ja Tampereella tosiaan!

      Poista
  3. Ihanan simppeli asu ja kaunis tuo paita!

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)