28.1.2014

28/1

Viime kerran postailusta on taas kulunut tovi, ja nyt kun todella miettii, onhan tässä kaikkea ehtinyt tapahtuakin :-) Ei nyt mitään maailmaa mullistavaa, mutta pieniä kivoja juttuja. Ensinnäkin, mun koulu vaikuttaisi olevan aika hyvällä mallilla nyt. Tavoitteena olisi saada kaikki opinnot tehtyä toukokuun loppuun mennessä. Motivaatio on korkeella, sillä haluun tosiaan saada kaiken tehtyä opinnäytetyötä myöten. Perjantaina on tosin yksi tentti, mitä odotan kauhulla... Nyt mä vielä otan kunnon loppukirin lukemisessa, läpi on päästävä!


Ja tuota, on mulla toinenkin motivaattori. Viime viikolla varmistu, että mun työt alkaa kesäkuussa. Sitten sain päähäni, että mun on päästävä matkalle ennen sitä. Koska eihän sitä tiedä, koska seuraava mahdollisuus on töiden alettua! Haha. Noh, pyörin sitten Rantapallossa ja bongasin sieltä matkan Kreetalle ihan super hyvään hintaan. Hyvä etten varannut sitä sillä silmän räpäyksellä:-D Taivuttelin sitten Mikon ajatukseen ja se saikin sitten yhden kesälomaviikkonsa toukokuun loppuun. Ja sitten mä varasin. Se oli ehkä nopein päätös mitä oon ikinä tehnyt, ilman sen tarkempaa tutustumista hotelliin tai kohteeseen. Oon niin innoissani!

Ja mitäs muuta tässä on kerrennyt tapahtua.. Niin juu, kuntosalini on vaihtunut Elixiaan. Ja oon siitäkin ihan super innoissani, mä niin tykkään siitä paikasta :-) Tänäänkin lähdin sinne aamusta, kävin salilla ja fitball-tunnilla ja sen jälkeen menin vielä saunaan relaamaan. Oli kyllä hyvä alku tälle lukupäivälle.

Ja sit oon vielä käynyt kampaajalla. Viimesestä kunnon kampaajakäynnistä olikin ehtinyt vierähtää puolitoista vuotta. Pari viikkoo sitten tuli vaan semmonen fiilis, et nyt on pakko päästä. Hiuksistä kun on kyse, se on ainakin mun kohdalla nyt, eikä hetken päästä. Onneks tohon lähelle oli auennut uusi kampaaja ja sainkin ajan heti seuraavalle päivälle. Halusin vaalentaa yleisilmettä ja raidoilla mentiin. Mun mielestä nää on vähän vaaleemmat, mitä näissä kuvissa näyttää, eikä raidat oo ihan noin selkeitä. Mitäs pidätte?


Tällä viikolla on tosiaan tiedossa tenttiin  lukemista, sitten töitä. Viikonloppuna vietetään meidän vuosipäivään ja mennään sen kunniaks syömään. Yllättäen Marusekiin :-D Tarkotus oli mennä ihan muualle, mutta sit haluttiinkin kumpikin taas sinne. Noh, mihin sitä hyvää vaihtamaan. 

Sellaisia kuulumisia tänne kuuluu. Ihan kivaa tulla kirjotteleen tälläin sillon tällön. Kuvituksena kameraan tallentuneita yksittäisiä otoksia :-)

7 kommenttia :

  1. Vastaukset
    1. Kiitos! :-) Kivaa, että jaksatte edelleen kommentoida tänne!

      Poista
  2. Olipas kiva lukea tälläinen kuulumispostaus! Tosi kiva uus tukka :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ihanaa kun tulit kommentoimaan, vaikken enää niin usein kirjoittelekaan. Kiitos :-)!

      Poista
  3. Tosi hyvät raidat :) Laitettiinko sulle myös tummia raitoita vai oliko sulla oikeesti noin tummat hiukset aiemmin??

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Laitettiin sekaan myös vähän tummempaa raitaa :-) Tuli kyllä kivan luonnollinen lopputulos!

      Poista
  4. Tekee mieli sushia sushikaveri!!!! Ja onnea tenttiin!! -ipe

    VastaaPoista

kiitos kommentistasi :-)